Min hunkat tisser over det hele!!! {{forumTopicSubject}}
Hej!
Jeg har haft min hun kat i 1 1/2 nu og her indenfor de sidste 3 måneder er hun begyndt at tisse over det hele. Førhen gjode hun det bare i katte bakken som en normal kan. Vi ar haft hende til dyrelæge, og de lave en urin prøve på hende og tjekkede hende for sygdomme. Vi har så fået afvide en måde vi kan få hende til at lave være tisse samme sted. Det er hvis man sprøjter edge på stedet. Så neutralisere det lugten af tis og hun vil ikke tisse der mere. Det er hun åbentbart ligeglad med for hun tisser der alligevel. Hun hun kan finde på at hoppe op i SOFAEN og tisse...
Hvad skal jeg gøre?? Please hjælp mig! ellers bliver jeg nød til at give hende væk, og det ville jeg være ked af...
Hisen Mikkel
dec 2006
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
maj 2006
Følger: 11 Følgere: 10 Katte: 2 Emner: 4 Svar: 19
dec 2004
Følger: 33 Følgere: 30 Katte: 1 Emner: 107 Svar: 1.385
Jeg har også en hunkat der strinter (nogen gange har jeg mange ) Min hunkat der strinter hele tiden gør det i mine øjne for at fortælle de andre i flokken, at HUN altså er den der bestemmer.
Jeg har bestemt mig at leve med det, men kan man ikke det, vil det være en god ide at neutralisere sin kat og så håbe på hun holder op med den uvane.
dec 2006
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
Min hunkat tisser over det hele!!!