*mums* bæ i pelsen! {{forumTopicSubject}}
Chloe er en NFO, og er ulden i pelsen, men har ikke det der ligner vinterpels endnu.
Igår sad mig og kæresten og så fjernsyn, da vi godt kunne lugte at der spredte sig en ret uhumsk aroma af katte-prut. Sjovt nok var det lidt som duften hang ved Chloe, og efter at have checket hende i bagparten.
Jo...der hang rigtigt nok 2 'friske' klumper.
Nå jeg måtte ud og se om jeg kunne hive det ud (min kæreste: "Det er DIN kat") og det lykkedes, men det arme kræ blev bare mere fedtede bag til, så hun fik en hurtig numsevask i vasken. Da katten var ren, lagde jeg pludselig mærke til nogle ret mistænkelige 'fartstriber' hen over gulvet. Nå så måtte det jo klares...
men er det normalt? (hun havde ikke diarré) Har hørt om de helt langhåret racer, kan have lidt problemer.
Er det bare en af de 'goder' man må tage med som semi-langhårs katteejer ?
maj 2006
Følger: 32 Følgere: 30 Katte: 2 Emner: 45 Svar: 365
Tror det er meget normalt...
Knuzz
apr 2006
Følger: 8 Følgere: 7 Katte: 3 Emner: 37 Svar: 68
jul 2006
Følger: 16 Følgere: 15 Katte: 1 Emner: 39 Svar: 206
Jeg havde en idé om at hun måske ikke helt kunne finde ud af at sidde i bakken.. Kan være de sidder lidt for langt nede med numsen
Men som sagt så er der ikke noget mere (so far i hvert fald)..
okt 2005
Følger: 8 Følgere: 7 Katte: 2 Emner: 41 Svar: 693
Hatten af for min hanmisser, at det er SÅ sjældent at jeg skal fjerne ting fra hans bagdel, for jeg ville bestemt ikke kunne præstere det samme resultat. *LOL*
feb 2006
Følger: 27 Følgere: 25 Emner: 379 Svar: 4.280
okt 2006
Følger: 12 Følgere: 9 Emner: 56 Svar: 1.547
Så længe det er faste pøller der hænger i gardinerne, så er det ik så svært - en grovtannet kam, og pøllen er ude. De kan ske for selv den mest korthårede... Jeg plejer så at følge op med en mindre kam-mellemrums-kam...så er det hele ok igen.
Jeg plejer at blive glad over faste pøller ligegyldigt hvor de sidder, det er straks værre med dårlig mavse..
aug 2006
Følger: 35 Følgere: 32 Katte: 3 Emner: 48 Svar: 1.291
dec 2004
Følger: 33 Følgere: 30 Katte: 1 Emner: 107 Svar: 1.385
Her i huset sker det nu ikke så tit, mest med små killinger. De kan jo heldigvis holdes under vandhanen
*mums* bæ i pelsen!