{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
785 visninger | Oprettet:

*mums* bæ i pelsen! {{forumTopicSubject}}

Chloe er en NFO, og er ulden i pelsen, men har ikke det der ligner vinterpels endnu.

Igår sad mig og kæresten og så fjernsyn, da vi godt kunne lugte at der spredte sig en ret uhumsk aroma af katte-prut. Sjovt nok var det lidt som duften hang ved Chloe, og efter at have checket hende i bagparten.

Jo...der hang rigtigt nok 2 'friske' klumper.

Nå jeg måtte ud og se om jeg kunne hive det ud (min kæreste: "Det er DIN kat") og det lykkedes, men det arme kræ blev bare mere fedtede bag til, så hun fik en hurtig numsevask i vasken. Da katten var ren, lagde jeg pludselig mærke til nogle ret mistænkelige 'fartstriber' hen over gulvet. Nå så måtte det jo klares...

men er det normalt? (hun havde ikke diarré) Har hørt om de helt langhåret racer, kan have lidt problemer.

Er det bare en af de 'goder' man må tage med som semi-langhårs katteejer ? smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  *mums* bæ i pelsen!
  • #1   27. nov 2006 Qaiser er korthår, og både "fartstriber" og lidt som hænger ved bagi, forekommer engangimellem.... Rigtig dejlig, især hvis han har været en tur over dørtrinnet... Heldigvis har vi trægulv...
    Tror det er meget normalt...

Knuzz

• #2   27. nov 2006 Grin. min amanda har tit problemer med at det kan sidde i pelsen. man kan evt studse katten lidt omme bag i. og så på den måde forebygge det.

• #3   27. nov 2006 Jeg prøvede det også med Mischa tre gange tror jeg da hun var mindre.. Jeg har ikke prøvet det i en måneds tid nu tror jeg..

Jeg havde en idé om at hun måske ikke helt kunne finde ud af at sidde i bakken.. Kan være de sidder lidt for langt nede med numsen smiley

Men som sagt så er der ikke noget mere (so far i hvert fald)..

• #4   27. nov 2006 Jeg har til tider også det samme problem med min hankat, men jeg kan ikke lade være med at tænke - hvis man nu selv havde så meget pels bagtil som fx min hankat har, ja så havde jeg nok slet ikke en gang kunne tisse uden at tisse ud over mig selv hele tiden. *GG*

Hatten af for min hanmisser, at det er SÅ sjældent at jeg skal fjerne ting fra hans bagdel, for jeg ville bestemt ikke kunne præstere det samme resultat. *LOL*

• #5   27. nov 2006 jeg fjerner tit lidt "guf"fra daffy bagdel og samtiddig trimmer jeg også pelsen bagpå ham, det er jo med garanti til stor gene for ham også

• #6   28. nov 2006 Tjaa det er et evigt tibage-vendende problem på katte med "bukser".

Så længe det er faste pøller der hænger i gardinerne, så er det ik så svært - en grovtannet kam, og pøllen er ude. De kan ske for selv den mest korthårede... Jeg plejer så at følge op med en mindre kam-mellemrums-kam...så er det hele ok igen.

Jeg plejer at blive glad over faste pøller ligegyldigt hvor de sidder, det er straks værre med dårlig mavse..

• #7   28. nov 2006 Det lyder præcis, som med Perle Puf!! De faste pøller kunne sikkert være nemme at fjerne, hvis det ikke var fordi hun med det samme sætter sig på numsen og laver fartstriber henad gulvet! Pøllerne bliver rigtig smurt ud i pelsen, og er slet ikke nemme at fjerne igen! Jeg har købt nogle engangsvaskeklude, og så er der altså dømt numse-/buksevask med vand og sæbe indtil hun er fri for sine lækre efterladenskaber! Hun er ikke ligefrem begejstret for det, men det kan ikke være anderledes... jeg tror, at jeg har måttet gøre det 7 gange siden jeg fik hende, og seneste gang var for et par uger siden. Problemet er også bare, at hun har alt for travlt til at gøre sig helt færdig, og så er uheldet altså ude!

• #8   29. nov 2006 Det er helt normalt, at der kommer fartstriber på gulvet, hvis der hænger prut i bukserne. Katten forsøger simpelthen at komme af med det der sidder i pelsen. Hvis jeg var den, ville jeg gøre det samme, når man tænker på, hvad alternativet er. (tænk på hvordan de vasker sig iiiieeeeks)
    Her i huset sker det nu ikke så tit, mest med små killinger. De kan jo heldigvis holdes under vandhanen smiley

Kommentér på:
*mums* bæ i pelsen!

Annonce