{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.530 visninger | Oprettet:

Knude i nakken. {{forumTopicSubject}}

Elmer har fået en hård knude i nakken efter han fik 2 indsprøjtninger hos dyrlægen i går, 1 med penicilin og 1 med kortnison. Er der noget jeg skal gøre eller skal jeg bare lade den gå væk af sig selv?? Jeg har aldrig oplevet at nogen af mine katte fik knuder af at få indsprøjtninger i nakken, men han har jo selvfølgelig også fået 5 på 1 uge...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Knude i nakken.
  • #1   22. nov 2006 hej..

ingen grund til panik.. det er helt normalt at væsken ligger i vævet inden det optages i kroppen..

helt normalt.. og det er også mange sprøjter ham har fået, stakkels fyr

• #2   22. nov 2006 tak Sanne, jeg var nu heller ikke vildt bekymret var bare i tvivl om jeg skulle gøre noget for at få den væk eller om det skete af sig selv...

Ja han har været uheldig de sidste par uger og jeg håber bare vi snart finder ud af hvad han fejler så han kan blive rask igen, det lille myr...

• #3   22. nov 2006 er der taget røgten af ham, mere så der ikke sidder noget i tarmen på ham og irritere den..?

• #4   22. nov 2006 Nej ikke røgten, min dyrlæge har mærket ham helt igennem og alt føles som det skal, så nu er der taget blodprøver og afføringsprøve fra ham og den sidste får jeg svar på imorgen. Så nu håber jeg bare at vi finder problemet for han bliver jo ikke friskere tvert imod, han sover hele tiden.

• #5   22. nov 2006 jeg ville altså få forlangt et røgten, hvis det var min kat.. ja undskyld mig.. du gør sikkert alt for din lille kat..

Men har prøvet det før.. efter 3 ugers med en randen frem og tilbage til dr. dyr, og mere og mere pencilin, endte det med en aflivning.. for ups, der var jo noget der sad fat inden i.. stakkels kat( Lady)
    skøn kat, og mor til 6 små killinger som vi flaskede op.. og det kunne havet været undgået hvis bare de havde taget et røgten.. men de havde også mærket på hende..uden de fandt noget..

Og det er ikke for at male fanden på væggen..så du må endelig ikke misforstå det

sanne

• #6   22. nov 2006 Sanne det er helt okay, nu høre jeg lige hvad de siger i morgen og så tager vi den derfra.. Er da ked af at høre det gik så galt med din kat..

• #7   22. nov 2006 det var også skidt..

så nu hvis der er det mindste.. så er det røgten...jeg tør ikke andet

Kommentér på:
Knude i nakken.

Annonce