{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
826 visninger | Oprettet:

Dyrlæge igen igen.. {{forumTopicSubject}}

Ja i dag har jeg så været til dyrlægen hele 2 gange, nu gider jeg snart ikke besøge dem mere, man bliver jo fattigt af det smiley

Nej i morges skulle jeg ind med vores gamle hankat Flemming der bor hos min mor han havde fået en stor bule på ryggen, det viste sig det var et kæmpe sår der var fyldt med betændelse, så han blev lagt i narkose.. Om eftermiddagen skulle jeg så ind med Elmer igen, denne gang med en afføringsprøve og så fik han taget blodprøver for at tjekke for coronavirus og andre ting, det skal jeg så vente på at få sva på..

Jeg skulle så have Flemming og elmer med hjem igen, Flemming var blevet skåret helt op i såret og renset igennem og han fik taget blodprøver fordi han havde tabt 3 kg på få måneder og drikker meget men han bliver altså også 15 år om et par måneder..
Han var godt fuld af narkosen og kunne næsten ikke gå den lille mand så ham putter min mor om nu og Elmer var bare glad for at komme hjem til sin bedste ven Ipzie igen og de har så sovet i ske siden... Nu håber jeg bare at vi får nogen positive svar på begge katte og de kommer sig hurtigt..

Flemming kan også ses herinde Under Pia L og huskat Flemming.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dyrlæge igen igen..
  • #1   22. nov 2006 Krydser fingre for at de små vidundere bliver helt i tip top igen smiley

• #2   22. nov 2006 Jeg krydser også alt, hvad der krydses kan for, at de to misser får det godt igen begge to, og at Elmer ikke fejler noget alvorligt!! :o)

• #3   22. nov 2006 Tak skal i have alle sammen.. Jeg er sikker på Flemming nok skal komme sig over sit åbne sår selvom han er en gammel kat..

men jeg er også sikkert på at der er et eller andet helt galt med Elmer, han sover hele tiden og så den dumme mave ja det er jo ikke normalt for en killing på 8 måneder i morgen..

• #4   23. nov 2006 Så har vi fået svar på Elmers afføringsprøve og den var desværre negativ, så nu må jeg vente på der kommer svar på hans blodprøver for han har det bestemt ikke bedre, han har stadig meget meget tynd mave og går og drypper da han ikke kan holde på det og så sover han hele tiden...

• #5   24. nov 2006 Britta den viste ingen ting så på den måde var det negativt, havde jo håbet at det var en lille orm man åbenbart kun kan se under microskopet den startede med G men kan ikke huske hvad den hed.. Men det var det ikke, så nu skal jeg vente på blodprøve svarene og håbe de viser noget der kan behandles...

• #6   24. nov 2006 Det skal jeg nok Britta regner med at få svar mandag..

Kommentér på:
Dyrlæge igen igen..

Annonce