Dyrlæge igen igen.. {{forumTopicSubject}}
Ja i dag har jeg så været til dyrlægen hele 2 gange, nu gider jeg snart ikke besøge dem mere, man bliver jo fattigt af det
Nej i morges skulle jeg ind med vores gamle hankat Flemming der bor hos min mor han havde fået en stor bule på ryggen, det viste sig det var et kæmpe sår der var fyldt med betændelse, så han blev lagt i narkose.. Om eftermiddagen skulle jeg så ind med Elmer igen, denne gang med en afføringsprøve og så fik han taget blodprøver for at tjekke for coronavirus og andre ting, det skal jeg så vente på at få sva på..
Jeg skulle så have Flemming og elmer med hjem igen, Flemming var blevet skåret helt op i såret og renset igennem og han fik taget blodprøver fordi han havde tabt 3 kg på få måneder og drikker meget men han bliver altså også 15 år om et par måneder..
Han var godt fuld af narkosen og kunne næsten ikke gå den lille mand så ham putter min mor om nu og Elmer var bare glad for at komme hjem til sin bedste ven Ipzie igen og de har så sovet i ske siden... Nu håber jeg bare at vi får nogen positive svar på begge katte og de kommer sig hurtigt..
Flemming kan også ses herinde Under Pia L og huskat Flemming.
jan 2006
Følger: 13 Følgere: 12 Katte: 2 Emner: 21 Svar: 172
aug 2006
Følger: 35 Følgere: 32 Katte: 3 Emner: 48 Svar: 1.291
feb 2005
Følger: 18 Følgere: 17 Katte: 4 Emner: 83 Svar: 634
men jeg er også sikkert på at der er et eller andet helt galt med Elmer, han sover hele tiden og så den dumme mave ja det er jo ikke normalt for en killing på 8 måneder i morgen..
feb 2005
feb 2005
feb 2005
Dyrlæge igen igen..