{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
620 visninger | Oprettet:

efterlysning af Burmeser v/Ribe! {{forumTopicSubject}}

Burmeser blevet væk i Ribe - Øster Vedsted
Åhhh så blev min dag lige ødelagt.

En af mine killingekøbere, der har en rød burmeserhunkat på 10 mdr. har lige ringet, at katten er smuttet ud, og har været væk i en uge.

Er her nogen fra Ribe kanten der vil bringe efterlysningen videre, vil det hjælpe.

Som sagt er hun 10 mdr. rød og lyder navnet Chilli.

Hendes ejer kan træffes på 75424202 og er klar ved tlf. Hun er helt ødelagt, og det samme er børnene.

Hun har været i kontakt med Falck, politi, Kattens værn og lokalradio. Der er sat sedler op alle steder i nærheden og puttet sedler i folks postkasser.

I må meget gerne bringe denne meddelelse/efterlysning videre til de lister I kender.

En meget ulykkelig

Linda

PS hun er desværre ikke chippet eller øremærket, det skulle have været gjort nu sammen med kastration.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  efterlysning af Burmeser v/Ribe!
  • #1   17. nov 2006 Hun kunne jo prøve at hænge en seddel op på UHR's tavle... Ungdomshøjskolen ved ibe ligger jo i vester vedsted... jeg gik der sidste år og vi mødte ævnligt katte rundt omkring... vi var jo meget ude.. og det tror jeg da også dette hold er, så det er da en indsats værd...

• #2   18. nov 2006 Jeg skal nok holde øjnene åbne ihvertfald, bor godt nok i Roager, men den kan jo sagtens være kommet så langt.. Det er simpelthen Så hårdt, især fordi at man intet aner! Skal nok give det videre til dem jeg keder ihvertfald..

Kommentér på:
efterlysning af Burmeser v/Ribe!

Annonce