{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  erfaringer royal canin ageing 12+
  • #1   30. okt 2016 Jeg har ikke erfaring med det, fordi jeg fodre med Orijen blandet med et par andre kornfrie typer, og min 9 årige trivedes på det.
    Jeg ville ikke lave store ændringer ved fodret, til en kat i den alder, så trives den på det du giver, ville jeg ikke ændre, heller ikke hvis den er overvægtig, men er den tynd, så ville jeg finde et foder som har mere fedt og kød, uden at foreslå kornfrit, for det vil være en unødig stor omvæltning
    , med den alder din kat har.

• #2   30. okt 2016 Jeg har ikke erfaringer med fodret.
    Men hvis ikke din dyrlæge har ytret at katten bør skifte foder til noget til ældre katte så ser jeg i gen grund til at skifte. Mine søsters katte blev henholdsvis 14 og 17 år og fik foder til voksne katte hele livet, min søster skiftede ikke til aldersberegnet foder og de var sunde og raske hele livet.
    Normalt skifter man kun til det foder til ældre katte hvis katten pludseligt mister lysten til maden og taber sig voldsomt på kort tid, for fodret til ældre katte dufter af mere og der er så vidt jeg husker mere fedt i samt nogle vitaminer m.m. men selvfølgelig hvis dyrlægen mener katten skal have foder til ældre katte så er det jo det du må gøre.

• #3   31. okt 2016 Jeg har brugt det tidligere i en blanding fordi det blev anbefalet til ældre katte med ledproblemer. Stykkerne i foderet forekommer mig at være ret nemme at tygge og minder i om whiskas godbidder i formen som er små pudeformede stykker.

• livas ejer
    livas ejer Tilmeldt:
    okt 2016

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #4   31. okt 2016 takker for svar, har kig på den fordi tænderne ikke er hvad de har været og den netop som britt l skriver nemmere at tygge, og sådan lidt blødere end det hun får nu af tørkost.

Kommentér på:
erfaringer royal canin ageing 12+

Annonce