606 visninger
|
Oprettet:
erfaringer royal canin ageing 12+ {{forumTopicSubject}}
nogle de har gode/ dårlige erfaringer med den ? har kig på den til min 13 årige kat,
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 67 Katte: 4 Emner: 75 Svar: 9.174
Jeg ville ikke lave store ændringer ved fodret, til en kat i den alder, så trives den på det du giver, ville jeg ikke ændre, heller ikke hvis den er overvægtig, men er den tynd, så ville jeg finde et foder som har mere fedt og kød, uden at foreslå kornfrit, for det vil være en unødig stor omvæltning
, med den alder din kat har.
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 109 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.508
Men hvis ikke din dyrlæge har ytret at katten bør skifte foder til noget til ældre katte så ser jeg i gen grund til at skifte. Mine søsters katte blev henholdsvis 14 og 17 år og fik foder til voksne katte hele livet, min søster skiftede ikke til aldersberegnet foder og de var sunde og raske hele livet.
Normalt skifter man kun til det foder til ældre katte hvis katten pludseligt mister lysten til maden og taber sig voldsomt på kort tid, for fodret til ældre katte dufter af mere og der er så vidt jeg husker mere fedt i samt nogle vitaminer m.m. men selvfølgelig hvis dyrlægen mener katten skal have foder til ældre katte så er det jo det du må gøre.
jul 2012
Følger: 3 Følgere: 26 Katte: 1 Emner: 65 Svar: 1.075
okt 2016
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
erfaringer royal canin ageing 12+