{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
798 visninger | Oprettet:

Hjemme fra dyrlægen igen. {{forumTopicSubject}}

ja så er vi hjemme igen og har slappet lidt af det har jo været en lang dag!!!

Men der var ingen tvivl om at Elmer havde en slem infektion i tyktarmen så han fik pencillin, kvalmestillende og B vitamin i nakken, han skal så have pencillin i 5 dage og hvis hans afføring ikke er bedre fredag skal jeg aflevere en prøve og er den negativ går vi videre med blodprøver...

Chira havde ikke nogen tydelige tegn på sygdom andet end midstet appetit og svulmet bug.. Hun kunne ikke med sikkerhed sige hvad der var med hende hun kunne mærke at maven var ret opsvulmet og spændt, alle organer føltes normale men der var ingen tvivl om at hun enten var fyldt med luft eller væske i maven så hun fik samme behandling som Elmer og skal også ses an til fredag og er maven ikke blevet mindre/normal der skal hun have taget blodprøver og evt en prøve fra bugen.

De skal selvfølgelig begge 2 på skånekost imens de er på pencillin, hun spurgte om jeg ville købe noget hos dem eller selv lave det.. Og jeg vlagte selv at lave det fordi de er så kræsne begge 2... Så nu er der købt ind af kylling fisk, A38 osv....

Tak for alle jeres gode råd og søde tanker i går, de hjalp lidt på nervøsiteten...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjemme fra dyrlægen igen.
  • #1   14. nov 2006 Hvor er jeg lettet på dine vegne, over at der ikke blev taget nogen sørgelige beslutninger i dag! Du kan tro at jeg har tænkt meget på dem begge, og været nervøs for dem! Så håber vi jo bare at det kun går den rigtige vej fra nu af! *SSS*

Potekram herfra.

• #2   14. nov 2006 Tusind tak skal i have, det håber jeg virkelig også, vil jo ikke midste nogen af mine skønne missere..

Og nu har jeg så en grund til at holde de sidste 2 killinger længere tid for de skal ikke ud herfra før jeg er sikker på de andre er friske igen, jeg vil i hvert fald ikke være skyld i at bringe smitten videre selvom de små ikke er syge.. Så jeg venter min 14 dage med at sætte Caritzo til salg igen.

• #3   14. nov 2006 Det var godt at det ikke var FIP! Pøj pøj med dem

• #4   14. nov 2006 Hvor er det godt, at de er blevet kigget på nu!! Jeg har også tænkt på de små pus, og jeg krydser fingre for, at behandlingen virker, som den skal!! :o)

Kommentér på:
Hjemme fra dyrlægen igen.

Annonce