{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.413 visninger | Oprettet:

Underlig negl/ trædepude? {{forumTopicSubject}}

Hej smiley

Jeg har for to uger siden ca. opdaget noget underligt ved Mischas trædepude. Det så ikke så underligt ud dengang men lignede at hun havde en lille smule hård hud i spidsen af en af hendes trædepuder.

Jeg har så lige tjekket hende igen (har gjort det løbende) og nu ser det ud som om at det er en negl der kommer ud af tædepuden. Det er ude i spidsen på poten foran under den rigtige negl som ser helt fin ud. Det ligner nærmest at neglen vokser begge veje hvis man følger dens bue. Nogen der har været ude for noget lignende og hvad kan det være?

Der er også lidt rødt omkring som om den er irriteret eller har blødt en smule. Men jeg kan sagtens røre uden hun virker påvirket af det.. Det ser også ud som om det er ved at komme ved to trædepuder på den anden pote..?

Håber nogen har en ide om hvad det kan være..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Underlig negl/ trædepude?
  • #1   9. nov 2006 Det lyder godt nok underligt.. Kan du evt. tage et billede af det? Jeg kender ikke umiddelbart til det, men kan heller ikke lige forestille mig hvordan det ser ud..

• #2   9. nov 2006 Har hørt en bruger på katteforum fortælle om hendes kat - han har en negl i den ene trædspude......!

• #3   9. nov 2006 Okay hmm.. ja jeg synes også det er underligt.. Skal hjem til opdrætteren imorgen formiddag så han lige kan se på det.. Og vurdere hvad der skal ske.. Og så bliver det nok til dr. dyr bagefter.. Men jeg har heller aldrig hørt om det før.. Og hvis det er tre poter ovenikøbet.. Håber ikke det er noget alvorligt.. Man bliver jo bekymret..

• #4   9. nov 2006 Poly.. Kan du huske hvem det var?

• #5   9. nov 2006 Camilla.. Det er svært at tage et billede så tæt på som bliver godt.. Når hun også skal være stille.. Hmm.. nyt kamera i julegave smiley

• #6   9. nov 2006 øhhh - Ja - finder hende lige

• #7   9. nov 2006 Uhh.. har lige læst om forskellige klolidelser og man bliver jo næsten helt slræmt.. Tænk hvis det er en medfødt defekt, som vil komme til at genere hende, så hun skal have fjernet kloen..

Nå lad os bare håbe det ikke er noget slemt Har også tænk på noget andet.. Hendes pels er også ved at ændre sig fra killingepels til "voksenpels", men kun omkring kraven.. Mon det bare kan være fordi hun vokser.. Men så burde der da være nogen flere der har oplevet det..

• #8   10. nov 2006 Den ene af mine redningsmispiger havde/har også en ekstra klo på en trædepude. Den generer hende ikke så længe man sørger for at trimme spidsen så hun ikke hænger fast rundt omkring.

• #9   10. nov 2006 Så har jeg fået opklaret mysteriet.. Det er helt normalt.. Tog hjem til opdrætteren og han havde ikke set det før.. Han ringede så til en veterinærsygeplejerske han kender og hun sagde at flere af hendes katte har det og at det ikke er unormalt.. Hun nipper dem af med neglenhvis hun kan komme til det.. Opdrætteren kiggede så på sine katte og opdagede at nogen af dem faktisk også havde.. Også de katte som ikke er fra hans egne kuld.. Det havde han aldrig lagt mærke til før.. Hehe..

Kommentér på:
Underlig negl/ trædepude?

Annonce