{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
775 visninger | Oprettet:

de kære små killinger {{forumTopicSubject}}

Ja, mine små killinger vokser og vokser.. det ser ud til de bliver lidt langhårede i det, da deres pels er meget pjusket:) så jeg glæder mig til at se om min formodning holder stik..
De er blevet meget dygtige til at gå, så nu tager vi dem op på sengen (de bor i et magasin under den)*, så de kan gå lidt rundt og se på verden hehe.. de er så nysgerrige, og de elsker at se hvad der sker..
De leger også nu, da de har funet du af, at deres tænder er gode at slås med, så det ser ud til at de udvikler sig præcist som de skal...
Ihh jeg kommer til at savne dem når de skal væk fra mig!!!!

*sengen de bor i, er min gamle som står i vores gang.. så vi har slået den ud, fordi det er der Nuggi ville føde.. så der bor hun med killingerne:)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  de kære små killinger
  • #1   29. okt 2006 årrh , ja . killinger :b gid jeg havde fået nogen på soffi , den gang smiley

kan godt forstå du kommer til at savne dem , villle jeg godt nok os (:

hvor gamle er de efterhånden . ? - og skal de snart have hver deres profil :D:D

• #2   29. okt 2006 Katie: de er snart 4 uger.. de er født d 1oktober.. jeg tror ikk de skal have hver deres profil før dem vi ikke beholder er solgt..

• #3   29. okt 2006 hehe okay (:
    hvor mange / hvem beholder i ?

kigger lige ind :b - hvad så med nye billeder smiley elsker killing billeder , de sååå sødte *ss*

• #4   29. okt 2006 Ja det er meget svært at gå af med dem især når man nu har fulgt dem så tæt i 12 uger... Jeg er jo så småt ved at sige farvel til mine skønne killinger, 2 af drengene flytter i næste uge og pigen er allerede flyttet så der er kun Ipzie tilbage.... Det bliver en hård uge... NYD DEM imens i har dem....

• #5   29. okt 2006 Katie: vi er ikk helt sikre endnu.. hvis vi får en lejlighed hvor vi må have kat, bliver det enten herbert eller ditte (nok herbert). og nikolajs mor beholder nok sille, da det er hans søsters yndlings.. men intet er helt sikkert endnu...
    folk er velkommne til at komme med ønsker på en de gern evil have, selvom jeg synes folk tit springer fra igen, for enten går der for lang tid, ellers så bor man pludselig for langt væk ellers er der en helt tredje ting galt..
    nye billeder kommer tirsdag eller onsdag...:) vi synes det er synd hele tiden at tage billeder af dem, så vi gør det ca. engang om ugen hehe

• #6   29. okt 2006 Nadja: det må være hårdt:( tro mig, vi nyder dem hvert sekund

• #7   29. okt 2006 nå, men smutter i seng..
    sov godt:)

Kommentér på:
de kære små killinger

Annonce