de kære små killinger {{forumTopicSubject}}
Ja, mine små killinger vokser og vokser.. det ser ud til de bliver lidt langhårede i det, da deres pels er meget pjusket:) så jeg glæder mig til at se om min formodning holder stik..
De er blevet meget dygtige til at gå, så nu tager vi dem op på sengen (de bor i et magasin under den)*, så de kan gå lidt rundt og se på verden hehe.. de er så nysgerrige, og de elsker at se hvad der sker..
De leger også nu, da de har funet du af, at deres tænder er gode at slås med, så det ser ud til at de udvikler sig præcist som de skal...
Ihh jeg kommer til at savne dem når de skal væk fra mig!!!!
*sengen de bor i, er min gamle som står i vores gang.. så vi har slået den ud, fordi det er der Nuggi ville føde.. så der bor hun med killingerne:)
apr 2006
Følger: 13 Følgere: 12 Katte: 1 Emner: 96 Svar: 1.053
kan godt forstå du kommer til at savne dem , villle jeg godt nok os (:
hvor gamle er de efterhånden . ? - og skal de snart have hver deres profil :D:D
jul 2006
Følger: 18 Følgere: 17 Katte: 2 Emner: 61 Svar: 304
apr 2006
Følger: 13 Følgere: 12 Katte: 1 Emner: 96 Svar: 1.053
hvor mange / hvem beholder i ?
kigger lige ind :b - hvad så med nye billeder elsker killing billeder , de sååå sødte *ss*
feb 2005
Følger: 18 Følgere: 17 Katte: 4 Emner: 83 Svar: 634
jul 2006
folk er velkommne til at komme med ønsker på en de gern evil have, selvom jeg synes folk tit springer fra igen, for enten går der for lang tid, ellers så bor man pludselig for langt væk ellers er der en helt tredje ting galt..
nye billeder kommer tirsdag eller onsdag...:) vi synes det er synd hele tiden at tage billeder af dem, så vi gør det ca. engang om ugen hehe
jul 2006
jul 2006
sov godt:)
de kære små killinger