{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
935 visninger | Oprettet:

et super godt købt {{forumTopicSubject}}

jeg har for små 1½ uge side modtaget denne

http://www.petplanet.co.uk/product.asp?dept_id=3352&pf_id=66647

og må bare sige det er bare et super godt køb
har tidligere købt den billige model, og var endelig godt tilfreds med den. men nu skulle der ske noget mere. Og denne her har det hele, og man kan købe flere dele at sætte til.
og den er hammer stabil. flytter sig ikke selv med de 8-10 kgs katte som jeg også har.
selv min gamle batman har overtaget en plads på den. så den må også i hans øjne være super god. han er normalt ikke til sådan noget.

bedste er at det også er et kradsetræ.

og hjemmesiden... har RIGTIG mange gode ting - så pas på. man kan bruge meget.
sendetid med posten er ca 1 uge - de er tit hurtigere end zooplus
har bestilt der flere gange nu, så kan godt anbefalde dem

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  et super godt købt
  • #1   15. sep 2016 Har ventet længe på en opdatering! Så fedt at du har en god oplevelse med det smiley stabilitet var min største bekymring. Kravler nogle af dine op ad selve stammerne?

• #2   15. sep 2016 Zooplus tager da kun 3-4 hverdage?

Det er næppe noget, der kommer ind for min dør. Det fylder en hel masse, og det er næppe særlig holdbart med 15 store katte i huset.

• #3   15. sep 2016 de kravler ikke lige frem. men de bliver flittigt brugt - heldigvis kan man købe nye og sætte på.

i starten var jeg nu hellere ikke meget for at prøve. men nu hvor jeg har købt den dyre er jeg faktisk rigtig glad for den. har nemlig en plads i gangen som ikke rigtig kan bruges til andet. det må ikke være for højt/for bredt, og så dette "center" ja det kunne jeg få til at passe ind. jeg kan ikke udvide - selvom at det kunne være meget sjovt.
    jeg vil dog se om jeg kan finde nogle senge som passer ind for neden. sådan at man kan udnytte pladsen bedre

• #4   15. sep 2016 jeg har to gange nu bestilt fra begge sider, og begge gange har petplanet været hurtigere fremme end zooplus.de
    nu bestiller jeg så også en del - ca 10-13 pakker hver gang hos zooplus, så det plejer at tage 2-3 dage inden de får det sendt ud fra lageret. og så får jeg altid leveret over 2 dage - nogle gange har det været 3 dage i træk!

• #5   15. sep 2016 størstedelen af mine 14 vejer på den forkerte side af 6 kg, har nogle på 10 kg +
    og den kan godt holde til mine.
    den billige - som man ikke kan købe mere - har da også holdt dem til, men den flytter sig. det gør den nye ikke.

fylder meget.... jeg har sat det op som på billedet. og det er så 80 cm i højden, 40 cm i bedren og 120 vm i længden.

• #6   15. sep 2016 120 cm er også rigtig meget, når man i forvejen har to store kradsetræer, en kradsetønde, et lille kradsetræ, en del huler, endnu flere kattesenge, en hængekøje, en legetunnel og alt det løse. smiley

• #7   15. sep 2016 Haha, nu er der jo ingen der siger du skal købe det Susanne smiley
    Jeg synes konceptet er interessant og er meget glad for at du deler erfaringerne Anja smiley er det nemt at skille dem ad og sætte nyt sammen?

• #8   15. sep 2016 det tager ingen tid at samle smiley
    er virkelig glad for den

jeg vil nu slet ikke begynde med hvor meget jeg har... smiley over alt i huset har kattene noget der er deres.
    sige det pænt så ser min mor mærkelig ud hver gang jeg siger at jeg har købt nyt til børnene. men det er nu godtkendt hver gang alligevel.... dog er hun begyndt at være lidt med stuen. her har jeg stort kradsetræ, den store tønde fra zooplus, den nye hængekøje fra zooplus, samt div stole og senge. + alt legetøjet (som hører til stuen - de andre rum er deres eget legetøj).
    kan bare ikke lade være med at købe noget nyt. værre er det dog at smide noget ud. det var nok det værste på kv. vi fik jo en masse nye ting ind hele tiden. og så måtte man bare eje de der store, den der seng mm. legetøj.. tjaaa har rigtig meget. så engang imellem bliver der holdt hovederegøring og der bliver smidt noget ud

har dog lige fundet noget nyt legetøj som bare må med hjem. zooplus har en "brødrister" - ja den ligner en brødrister, men det er noget med en fjer som kommer op og nej, med sensor og sådan noget. såden har vi ikke...
    er dog fra zooplus

der er da helt frivilligt at købe noget som helst. giver bare et godt købt videre.
    det smarte med denne er jo at alle endelig har plads til den. for man kan bare samle den anderledes så en passer. det er jo endelig bare 4 kasser som man kan sætte sammen som man vil. vil man have ekstra ja så er det muligt at købe mere til.

det var også derfor jeg prøvede at købe den lidt dyre. for den billige som igen ikke fåes mere, kunne man ikke sætte mere til eller ændre noget på. her er bare 3 kasser og de kan ikke ændres
    og når man af den holdning at katte har godt af nye ting engang imellem så er den rigtig smart når den ændres efter behov. jeg har overvejet lidt mere kradsestolper på et tidspunkt. smiley

Kommentér på:
et super godt købt

Annonce