{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
980 visninger | Oprettet:

Samføring af kat på 6 år og ny killing {{forumTopicSubject}}

Hejsa....
Jeg har i forvejen Perle på 6 år der er neutralisseret.. og i fredags fik vi så lille Gismo på 12 uger... perle gider den naturligvis ikke men er dog nysgerrig på hvad det er for en.... de kan nu lægge ikke langt fra hinanden og bare studere men så begynder perle og gøre sig til og ruller rundt og pludselig går hun derefter til angreb på den lille...
Hvad er det for tegn hun viser??? Nogen der ved det.
Hilsen Malene

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Samføring af kat på 6 år og ny killing
  • #1   31. aug 2016 Hej Malene,

Perle skal lige være sikker på, at Gismo's mor ikke lige er rundt om hjørnet. Det tager lidt tid, og som min kollega også lige er ved at gennemgå samme problematik, kan jeg fortælle dig, at det kan variere meget forskelligt fra kat til kat med hvor lang tid der går for at Perle falder til ro over den lille nye. Når Perle er sikker, vil hun vise, at hun er den dominerende, og Gismo skal lære hvad hans rolle er efter det.

• #2   31. aug 2016 Super. Mange tak for svar:)

• #3   31. aug 2016 Jeg har lige sammenført to killinger på 12 uger med to store killinger på 10 måneder. Det har taget en måned, og det må jeg indrømme kom bag på mig at det tog så lang tid, og så med så unge katte. Men nu fungerer det heldigvis fint.

• #4   2. sep 2016 Mange tak for svar
    Tror også det kræver en kæmpe tålmodighed

• Kate H
    Kate H Tilmeldt:
    mar 2016

Følger: 1 Følgere: 2 Svar: 5
    #5   2. sep 2016 Det lyder for mig som om Perle gerne vil den lille dog på dens premisser. For umiddelbart den jeg er interesseret og ik spor farlig og jeg vil gerne lege. Leg fra stor kat kan godt se voldsom ud når nu den lille ik er ældre. Lad vær at bland dig for meget med mindre du kan høre på den lille at den får klø - ellers prøv eventuelt at sæt dig og snak beroligende til den store kæl med den og ogs den lille. De må pt kun være sammen under opsyn. Håber det hjælper dig lidt vh Kate

• #6   6. sep 2016 Hejsa Kate.... det er så småt begyndt og gå bedere.... nu er perle begyndt og klappe med poten i gulvet som om hun vil sætte ham på plads og det er for mig helt iorden hun gør det... jeg blander mig aldrig medmindre der er ravnerock smiley så tror det lysner....

• Kate H
    Kate H Tilmeldt:
    mar 2016

Følger: 1 Følgere: 2 Svar: 5
    #7   6. sep 2016 Malene - det skal nok gå - helt sikkert og det er sjældent andet end at de store dasker med en blød pote efter de små (min erfaring her). Selv mormis her hos mig kan godt når killinger bliver større tage hårdt fat - det er led i hendes opdragelse tror jeg på.

Kommentér på:
Samføring af kat på 6 år og ny killing

Annonce