{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  lopper hjælp
  • #1   22. okt 2006 Man kan få sådan noget loppe spray (ikke til katten!) som man kan spraye på gulvtæpper og deres "opholdsteder", for at dræbe loppe æg. Det godt nok ikke et husråd, men det sparer meget tid at lige sprøjte lidt med det!

• #2   22. okt 2006 okay jamen jeg vil da prøve diverse remedier så skal ned i byen og kigge hvad der gives
    men er det ikke noget med at lopper er varme søgende

• #3   22. okt 2006 Britta>> Du har fuldstændig ret i det med et fad vand med fyrfadslys i. Det var nemlig mig, der havde gjort sådan. Men samtidig havde ALLE vores dyr fået en tur Frontline i nakken + jeg havde vasket samtlige tæpper i deres kurve. Hundene har de der dynetæpper i deres kurve og de kan godt tåle en kogevask på 90 grader, resten af tæpper fik en tur i maskinen på 60 grader.

Vi gentog vandbadet og fangede igen nogle lopper. Så det virker.

• #4   22. okt 2006 her bruger jeg noget der hedder Cyklo vet ( kan ikke huske hvordan det staves ) men det tager både lopperne på dyrene og i deres omgivelser, de får det 1 gang årligt og har ikke haft lopper i rigtig mange år, når jeg skal ha vasket dyrene kommer jeg et par dråber ægte tee træ olie i shampooen som jeg kommer på dyret ( man kan også komme ca. 40 dråber i flasken a ca. 200 -250ml) og det kan lopperne, lusene og alle de andre kryb ikke lide eller overleve, men husk det skal være ægte æterisk tee træ olie ellers har det ikke den rette virkning, hvis i køben det mærke som kommer fra Urtegården er i sikret det er ægte og økologisk.

ps. og så er det lige så effektivt til menneske lopper, der skal shampooen bare blive i håret ca. 20 min. inden det skylles ud og der skal bruges ca. 10dråber til en hårvask eller 40-50 dråber i en flaske shampoo.

• #5   22. okt 2006 skal have købt noget loppe shampoo imorgen og så noget ægte tee træ olie

Kommentér på:
lopper hjælp

Annonce