Hvor hurtigt frisk efter operation? {{forumTopicSubject}}
Hvor længe har jeres katte været om at vågne rigtigt op efter en operation?
Cassi er blevet steriliseret i dag, og hun var frisk nok da hun kom hjem.. Hun slingerede når hun gik og var stadig omtåget, men hun kunne godt gå og småløbe.. Men siden kl 18 har hun bare ligget og kigget.. Hun sover ikke, for hun ligger med åbne øjne.. Hun har to gange været hoppet ned fra sofaen og gået hen for at se om der var noget mad, og så er hun væltet om på gulvet ved siden af vandskålen.. Så bliver hun bare liggende der..
Det ser lidt skræmmende ud at hun ligger der med åbne øjne og ikke bevæger sig.. Jeg har da også flere gange stirret på hende for at se om hun træk vejret..
Det er over et år siden Mischa blev steriliseret, men jeg synes hun var væsenligt mere frisk på dette tidspunkt af aftenen dengang, men kan være jeg husker forkert..
Cassi er lidt over et halvt år.. Hvordan har jeres katte været efter at være blevet steriliseret? Og hvornår blev de friske?
maj 2005
Følger: 83 Følgere: 80 Katte: 4 Emner: 162 Svar: 1.568
maj 2005
Hun ligger og piber lidt ovre i sofaen, men hun bevæger sig ikke ikke.. Hun ligger bare og kigger.. Men det gør vel også ondt i et eller andet omfang, selv om hun har fået smertestillende hos dyrlægen..
maj 2005
Tak Britta
sep 2005
Følger: 42 Følgere: 40 Katte: 3 Emner: 152 Svar: 1.861
Naja
jul 2005
Følger: 36 Følgere: 35 Katte: 4 Emner: 157 Svar: 765
Knus herfra..
maj 2005
Hun var frisk ved 4 tiden i nat.. Så holdt hun mig vågen i 2 timer, for hun ville nusses.. Til sidst gik hun dog ind i stuen for at få mad..
Lige nu er hun frisk nok, men hun er ikke så glad.. Hun sidder bare og kigger og bliver sur på Desse når hun vil lege med hende.. Men det går nok snart over
maj 2005
Hvor hurtigt frisk efter operation?