701 visninger
|
Oprettet:
når man skal på ferie {{forumTopicSubject}}
vi skal på vinterferie i uge 8 og eftersom vi nu har fået en dejlig lille mis, så er jeg lidt i tvivl om hvad vi gør!
Svigerfamilien vil gerne passe ham ude hos dem, men kat en kat finde ud af det-han vil ca. være 8-9 mdr på det tidspunkt.
Han er indekat!
Sanne
sep 2006
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 2 Emner: 31 Svar: 98
sep 2006
maj 2006
Følger: 32 Følgere: 30 Katte: 2 Emner: 45 Svar: 365
Held og lykke med det...
apr 2006
Følger: 37 Følgere: 35 Katte: 4 Emner: 157 Svar: 1.227
Det er en af vores killingekøbere som fik passet deres kat hos svigerforældrene, og der gik det galt. Kattene stak af, ud af vinduerne, og den ene (vores killing) blev kørt over og døde og den anden brækkede lårbenet.
Jeg vil råde jer til at få katten passet i sit eget hjem. Få en veninde eller en I stoler på, som bor tæt på jer til at passe katten. Hvis I ikke kender nogen, så ville jeg foreslå kattepension, da man er stensikker på at de bliver behandlet ordenligt og er sikre. Husk selvfølgeligt at tjekke at det er en god kattepension i forvejen....
Det koster det ekstra men det sparer en for mange sorger, mener jeg...
Vi får selv passet vores kat af vores underbor som kommer op til os 3 eller 4 gange i døgnet, når vi er væk. Det fungerer rigtig godt
Jeg håber at du vil genoverveje det med dine svigerforældre, da det er et stort ansvar at give dem... For stort mener jeg...
sep 2006
okt 2005
Følger: 8 Følgere: 7 Katte: 2 Emner: 41 Svar: 693
www.lindskjalv.dk ude i menuen under catmilla. ;0)
når man skal på ferie