{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.036 visninger | Oprettet:

Pris for min kat {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen.
Jeg skal måske sælge min kat. Jeg ved bare ikke hvad hun skal koste.
Hun er en smuk, lille, sort, langhåret kat. Både inde og ude. 4 år gammel.
Hun har haft to kuld killinger, men er nu steriliseret.
Hun er en meget kælen og kontaktsøgende, og hun er en rigtig skæg kat.
Jeg vil ikke tjene på hende, men jeg har lidt en ide om at hvis køber har betalt for hende, så giver de hende ikke bare videre...
Hva synes i at prisen på sådan en guldklump er?

Jeg ved ikke om jeg vil sælge hende endnu, elsker hende, og det ville bare blive så hårdt:(

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pris for min kat
  • #1   31. jul 2016 I virkeligheden kan kun din mavefornemmelse fortælle om du synes du har valgt de rigtige at sælge til. Man kan altid lave et symbolsk beløb, men du kan ikke bestemme over katten når den først er solgt.
    Hvis du altså vil sælge ~

• #3   31. jul 2016 Du kan skrive en købskontrakt på at de kontakter dig før afsættelse hvis de skulle gå af med den igen

• #4   31. jul 2016 Så vidt jeg forstår er en købskontrakt enormt svær at forfølge hvis folk bryder den smiley

• #5   31. jul 2016 Jo men man kunne prøve.. Det er stadig ulovligt og bryde en underskrevet kontrakt.! smiley har jeg gjort med ALLE dyr jeg har solgt .. Og jeg er blevet kontaktet før evt videresalg

• #6   31. jul 2016 u stamtavle, ja så ikke mere end 1000 kr - det er hvad en internatskat koster

er den med stamtavle, ja så er det en noget højere pris

• #7   31. jul 2016 Det kan være rigtig svært at sælge en voksen kat, og at hun er vant til at være fritløber gør ikke efterspørgslen bedre, nærmere tværtimod.
    Du skal have den rigtige følelse med køber såfremt du vælger at sælge hende, den rigtige køber skal komme forud for prisen. Du skal sikre dig at køber kan tilbyde katten det den har behov for i dette tilfælde fri adgang til udelivet, lav ikke den fejl at sælge den som lejlighedskat for det vil kun give problemer er på den lå ge bane.

Hvad pris angår så er det svært at fastsætte, jeg gætter på at det er en blandingskat og dermed i gen stamtavle, afhængigt hvor meget andet end katten der følger med købet, så ligger en pris vel på mellem 500-1000 Kr. Du kan i hvertfald ikke tage meget mere end 1000 Kr for det kan man jo få en internatkatten for.

Hvorfor er det du overvejer at sælge katten??

• #8   31. jul 2016 Du får ikke ret meget for hende, men skal være glad for det, hvis du finder et godt hjem til hende.
    Hvis jeg skulle have en kat nu, over 10 mdr. Ville jeg kikke efter en rasekat, enten som er kommet retur, ikke re blevet solgt endnu eller en tidligere avlskat, de findes fra ca 1000-3000kr, tit den pris det er at få den neutraliseret, og er fikset, passet med vaccine, har fået ormekur når det var nødvendigt, har været hos dyrlæge årligt, og har de været i avl, er de tjekket for diverse sygdomme.
    Jeg håber du finder et hjem, selvom der er stor konkurence fra tonsvis af små killinger, som kan hentes for en 50er, og er det fikset er det oven i prisen.

• #9   3. aug 2016 får du et par hundrede for den skal du være glad - godt brugt kat både med hensyn til alder og produktion.

Sådan en kat, raceren med hele dynen får jeg måske 800 for

Bod i kontrakten, der ikke må være byrdefuld, kan aldrig overstige "varens" pris

• #10   4. aug 2016 Du er i konkurrence med internater, så hvis du er heldig, så 5-600 kr.
    Har solgt en ca. 2 årig steriliseret, vaccineret, virustestet hunkat til den pris - og det var ikke mange der "bød ind" om jeg så må sige.

Kommentér på:
Pris for min kat

Annonce