{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
964 visninger | Oprettet:

Vibeke T
Vibeke T
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3

Forsikring ???? {{forumTopicSubject}}

Kære katteelskere

Jeg har haft en del katte gennem årene og har nu en ny lille som jeg overvejer at forsikre...

Har aldrig brugt forsikring, el overvejet det men måske fordi jeg skal have hundeforsikring tænker jeg om katten også bør have en.

Hvad mener I ??

Har nærlæst Agria og Topdamark og der er jo en del ting de IKKE dækker.

Vh
Vibeke

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forsikring ????
  • #1   25. jul 2016 Jeg er meget glad for min smiley
    Jeg har både været hos øjendyrlæge og hos dyrlæge i vagttiden, samt fået dækket nogle af Freddies kiropraktik-behandlinger.

Topdanmark - ca. 950 kr./år og det er inkl. medicindækning - dvs udleveret medicin hos dyrlægen smiley

• Vibeke T
    Vibeke T Tilmeldt:
    jul 2016

#2   25. jul 2016 Ok, tak
    Kiropraktor.... ?? Hvad havde han Freddie dog lavet ??

• #3   25. jul 2016 Der er visse ting en katteforsikring ind dækket næsten uanset hvilket selskab du vælger, Heriblandt FORL/TR som nærmest ingen dækker for.
    Jeg har Top Danmark på den ene kat og Tryg på den anden kat, det er en længere historie hvorfor de er i hvert sit selskab, men jeg er meget tilfreds med Tryg, de dækkede røntgen, medicin m.m. blot 6 mdr efter jeg havde tegnet forsikringen uden spørgsmål, så en regning på over 4000 blev til omkring 1000 Kr. Jeg har ikke fortrudt forsikring.

Men hvad specifikt tænker du på at de ikke dækker???

• #4   27. jul 2016 Vibeke:

Freddie har fået konstateret HD sidste år og det kan være lidt af en kamp at holde ham smertefri.

Gudskelov er det ikke slemt endnu, så jeg håber at han får nogle gode år og han har forelsket sig i dyrlægen smiley Fedt når man skal afsted hver 4. uge.

• Vibeke T
    Vibeke T Tilmeldt:
    jul 2016

#5   27. jul 2016 Tak for svar fra alle smiley
    Jeg har nu tegnet forsikring hos dyrekassen.
    Stakkels Freddie, håber det bedste for ham!!!

Kommentér på:
Forsikring ????

Annonce