2.168 visninger
|
Oprettet:
Kat er bange for noget der ikke er der {{forumTopicSubject}}
Hej alle sammen
Jeg har seriøst brug for hjælp, vores kat har opført sig underligt i går og i dag.. det startet i går aftes, hvor han pludselig er mega bange for alt og ingen, laver kolbøtter og spring bare der er noget der rør sig eller hvis vi rør han for hurtigt. I går var det som om det var vores kontor rum han var bange for, men i aften er det bare alt og han lister rundt med strit hår eller sidder bare og ser bange ud. Det har kun været om aftenen han har været sådan de sidste 2 dage.
jul 2016
Følger: 11 Følgere: 2 Emner: 1 Svar: 1
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 110 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.512
Er det uanset om der er lys i rummene eller ej??
Er det bare når han går rundt at han pludselig bliver bange eller hvordan??
Min den lille hun jagter insekter dagen lang og særligt om aftenen så kommer alle natsværmere jo frem, og hvis hun ligger på lur efter sådan en så kan hunogså nemt blevet forskrækket over en pludselig lyd, men det lyder jo ikke til at det er på den måde han bliver bange, kan det være fordi der er nogle nye lyde i huset som mest opstår om aftenen, feks insekter der blafre rundt eller noget, det lyder lidt underligt.
Hvis nu du havde skrevet at det var hele dagen, så kunne jeg have fundet på at undersøge om han havde lopper eller der var smådyr som kravler rundt i hans pels, for det kan godt gøre en kat nervøs fordi de ikke ved hvad der er der kribler og kravler, men når det kun er om aftenen så lyder det underligt.
nov 2013
Følger: 14 Følgere: 795 Katte: 20 Emner: 113 Svar: 7.255
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 110 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.512
Lidt Spooky der er mere mellem himmel og jord.......
nov 2013
Følger: 14 Følgere: 795 Katte: 20 Emner: 113 Svar: 7.255
Kat er bange for noget der ikke er der