Vækker din kat dig? {{forumTopicSubject}}
Hej alle....
Blev lige nødt til at spørge om jeres katte også har specielle måder at vække jer på?
Jeg plejer at stå op sammen med min kæreste om kring kvart i 6 men nu hvor det er blevet mørkere og koldere kan jeg ikke rigtig få dynerne til at give slip på mig... =/
Det går også fint at ligge og slumre i et kvarter ekstra men så mener mine kære små at jeg vist har sovet rigeligt..!
De har åbenbart lavet en turnus-ordning for det er aldrig den samme kat hver morgen og de har selvfølgelig hver deres måde at gøre det på.....
Baby kommer gerne ind og 'fedter' - han gnider sig op af mig og spinder løs for til sidst at bide mig i øreflippen.
Ally kommer ind og begynder at vade op og ned af mig - fra top til tå selvfølgelig, og hvis jeg ikke lige når at stå op så begynder hun at bide i mine negle...hmm
Mega spinder højere end nogen kat jeg har hørt og han kommer altid ind som en glad gadedreng - hopper op på mig og gniiider hele hans hovedet ind i mit og graver sig ind under mit hår så jeg rigtig kan høre ham spinde og hvis det ikke får mig op så kan jeg være sikker på et sødt lille morgenbid i næsen....
Tossede dyr - men jeg kommer da sjældent for sent
feb 2005
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 16 Svar: 27
Ak ja de kære små ,,,,,
feb 2005
Følger: 18 Følgere: 17 Katte: 4 Emner: 83 Svar: 634
feb 2005
Følger: 18 Følgere: 17 Katte: 4 Emner: 83 Svar: 634
aug 2004
Følger: 18 Følgere: 17 Katte: 4 Emner: 37 Svar: 123
maj 2006
Følger: 12 Følgere: 10 Katte: 2 Emner: 35 Svar: 396
sep 2006
Følger: 1 Katte: 1 Emner: 2 Svar: 28
Det er heldigvis ikke hver gang det foregår på denne måde, men det er da sket mere end en gang. Hun har nemlig en evne til i at spring at lande i sengen lige ved siden af mit ansigt og så bare stirre direkte på mig. Lige så hurtigt hun kommer op, ligeså hurtigt er hun væk igen, og jeg bliver bare så forskrækket hver gang.
Men så er jeg da vågen
Vækker din kat dig?