997 visninger
|
Oprettet:
Det er en skræmmende verden {{forumTopicSubject}}
Min skønne killing Theo er ikke sådan at slå ud og er meget selvsikker! Han mødte dog to skræmmende væsner idag, nemlig min kærestes benproteser som både fik skæld ud, bank og krads ^^' vi har haft benene stående fremme så han er ikke så bange for dem mere andre der oplever "skræmmende" ting? :'D
jul 2015
Følger: 30 Følgere: 310 Katte: 5 Emner: 88 Svar: 995
Og da vi har rykket min seng i et andet rum er han nu blevet bange for hullerne i skuffen med opbevaring under den
Værst af alt er NR vinduespudseren er her - så knurrer han og løber frem og tilbage.
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 110 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.512
Ud over støvsuger som er nærmest verdens farligste drage, hvad enten den kører eller bare står der, så er strygebrætter meget meget farligt, der skal man bare væk så hurtigt som muligt når det bliver sat frem
De er også meget bange for når jeg skrammer med gryderne, men det tror jeg nu nok er fordi jeg en gang fik væltet et par gryder ud af skabet en gang mens de spiste så der kom et ordentligt rabalder lige bagved dem og de var jo dybt koncentreret om at spise
Ellers kan forskellige nye ting skræmme dem, fuldstændigt harmløse ting som at der ligger nogle nøgler på gulvet, mega farligt, man er nød til at gå en stor bue uden om.
Men fyrværkeri, torden og lyn, udrykningskøretøjer det er bare mega spændende, der må vi op i vindueskarmen og se
Vinduespudseren han er også meget interessant i hvert fald for den lille, den store syntes han er lidt farlig og går ned på gulvet, den lille følger ham fra vindue til vindue, vinduespudseren syntes det er rigtig sjovt sådan som hun følger ham og sidder og kigger på ham, jeg har sagt til ham at det er fordi hun tjekker om han gør arbejdet ordentligt
aug 2010
Følger: 50 Følgere: 370 Katte: 4 Emner: 181 Svar: 7.218
Hvorfor?
Fordi der står verdens farligste maskine STØVESUGEREN og ikke at forglemme Swiffer-moppen
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 110 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.512
Jeg skal hilse og sige at det nok tog dobbelt så lang tid at vaske gulv en normalt for jeg var flad af grin over den lille trold der troede han var Ihh og åhh så farlig og kunne forsvare alt og alle mod en stakkels Moppe
Det skal lige siges at jeg dengang havde en af de gammeldags med garntråde, så der var virkeligt noget at slås med
aug 2010
feb 2011
Følger: 3 Følgere: 6 Katte: 1 Emner: 33 Svar: 580
Og så en lidt mærkelig ting nemlig kagerullen!!!!???
Aner ikke hvorfor, men hun flygter hver gang jeg tager den frem. Hvilket så ikke sker så ofte
aug 2010
Du behandler jo den stakkel som Klaus Kludder :D
feb 2011
Følger: 3 Følgere: 6 Katte: 1 Emner: 33 Svar: 580
Ej jeg aner virkelig ik hvorfor den er så skræmmende!
Det er en skræmmende verden