{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
592 visninger | Oprettet:

skal snart af med killinger. {{forumTopicSubject}}

hey alle.
Jeg skal snart af med to af mine tre killinger. beholder selv en plus moren(diva) selvfølgelig.
Mit spørgsmål går på, at jeg giver den ene til en veninde og den anden til en ven. de bor begge i samme opgang som mig. Må de besøge Diva og min killing efter jeg har givet dem væk eller er det synd?

QnuZZ carina


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  skal snart af med killinger.
  • #1   25. sep 2006 Det må de sagtens :]
    Det vil bare gøre dem 'gladere' at de jævnligt ved at de stadig har hinanden selvom de ikke bor sammen smiley


  • #2   25. sep 2006 okay. jeg tænkte bare det måske ville være synd for diva. at den ene killing blir men de andre kun kommer på besøg. ikk sikker på hun forstår det?

  • #3   25. sep 2006 Jeg ville være lidt påpasselig. Katte er territoriale dyr og moderen vil ikke blive ved med at genkende sine killinger. På et tidspunkt vil de blive betragtet som fremmede katte og så risikerer du stress-situationer, som kan ende i slagsmål.

  • #4   25. sep 2006 Carina - Som Katrine skrev vil moderen gradvist holde op med at genkende sine killinger som "sine" (gør hun faktisk generelt i 13-16 ugers alderen ude i naturen) Men hvis kattene virker til at have det godt sammen kan de godt komme på besøg, ellers så lad dem blive hjemme deres nye sted er mit råd :o)

Kommentér på:
skal snart af med killinger.

Annonce