{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
595 visninger | Oprettet:

Mistet kontakt til killingekøber {{forumTopicSubject}}

Jeg kan ikke få kontakt til hende som har købt Nova. Der er ingen der tager telefonen og ingen der svarer på mine beskeder her på KG.

Jeg begynder ærlig talt at blive lidt bekymret.. Vi har planlagt for et stykke tid siden at vi skal hjem til dem her søndag formiddag, men det er jo svært at aftale noget hvis ingen svarer...

Jeg tror bare vi tropper op alligevel. Jeg SKAL simpelthen se hvordan Nova har det.

Hvad ville I gøre i samme situation?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mistet kontakt til killingekøber
  • #1   20. sep 2006 jeg ville kører ud og se til den ;o)

• #2   20. sep 2006 Jeg ville som sabrina sanchez køre derud. Ellers bliver du bare mere bekymret.

• #3   20. sep 2006 vi havde bare aftalt i weekenden ikke noget nærmere, men jo: selvfølgeligt kører vi derud. Det er bare surt at vi ikke kan komme i kontakt med dem. Har prøvet i snart 2 uger nu smiley

Og vi kan jo ikke bare tage forbi, da vi bor i Fredericia og de i København... Suk.. de HAR bare at være hjemme *gg*

• #4   20. sep 2006 Har du prøvet at ringe fra en anden telefon ?
    Tænker nummerviser, og hvis de ikke ønsker kontakt ? Selv om det da lyder lidt underligt..

• #5   20. sep 2006 Cemile ja det er langt at køre, men jeg gjorde det også hvis det var mig... Men hvis i nu kommer her over og de ikke er hjemme vil jeg da gerne give en kop kaffe så i ikke er kørt helt til KBh for bare at køre hjem igen...

• #6   20. sep 2006 Ja! Prøv med et andet nummer! Det var den eneste måde jeg kunne få hende jeg købte Mea af til at tage telefonen (Jeg tror så også bare SÅ meget at hun var en fusker, ikke sikkert din køber er det jo) Og jeg synes også du skal køre derud i weekenden! Og så krydser vi ellers fingre for at de er hjemme og der er en helt lovlig forklaring på at du ikke har kunnet få fat i dem.. (Tlf. net nede, dødsfald i familien osv kan jo gøre den slags ting)

• #7   22. sep 2006 Ja, jeg har prøvet det hele.. ingen kontakt...

Men vi prøver i aften at tage forbi, og det samme lrdag og søndag.. når jeg ser dem skal de kunne bevise overfor mig at der har været en god grund til at de ikke har svaret + de skal kunne bevise at hun er blevet revvaccineret, ellers har jeg ret til at tage killingen tilbage, hvis jeg skønner det nødvendigt!

Der står nemlig ordret i kontrakten: 1.Køber forpligter sig endvidere til at få katten øremærket og sørge for årlig vaccination til katten. Katten vil fra opdrætter være 1. gangs vaccineret. Køber forpligter sig til at få katten revaccineret 4 uger efter 1 vaccination.
    Hvis ovenstående ikke overholdes har opdrætteren ret til at tage killingen tilbage, uden at tilbagebetale købspris og eventuelle udgifter køber måtte have haft i forbindelse med hold af katten.

Kommentér på:
Mistet kontakt til killingekøber

Annonce