{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
677 visninger | Oprettet:

Puha Nuggi føder snart.. {{forumTopicSubject}}

Nuggi er her de sidste par dage begyndt at virke nærvøs, og reserveret.. Hendes mave er spændt helt ud, og det passer meget godt med at hun her inden for en uge skal føde, for så har hun været gravid længe nok...
jeg er lidt nervøs da jeg ALDRIG har prøvet det før, men jeg har sørget for en stor papklasse hende og killingerne kan bo i, det første stykke tid..
Jeg glæder mig meget til at se hvor mange killinger der kommer, og hvordan de ser ud.. jeg ved jo ikke hvem faderen er, da jeg kun så en busk bevæge sig i haven, og da hun kom ind var hun helt snasket bagi.. jeg håber bare at finde nogle gode hjem til dem som vi ikke kan beholde....
Nervøse hilsner herfra

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Puha Nuggi føder snart..
  • #1   12. sep 2006 At du tør skrive det....

Vent bare på alle dem der skriver hvor uansvarligt det er ikke at få den neutraliseret..

Hehe

By the way, så håber jeg hun får nogle søde små mislinger og at fødslen går godt.. :o)

• #2   12. sep 2006 hehe.. det er sjovt du siger neutralisering... det skete i det øjeblik vi stod og talte om, at vi gerne ville have hende neutraliseret.. men vi blev enige om at det skulle være hendes første og sidste kuld, og indtil videre kan vi sørge for hjem til 2 af dem, så det er fint nok..:)

jeg glæder mig til at se dem, især om der er andet end huskat i dem hehe:)

• #3   12. sep 2006 Uhh... hvor spændende... smiley

Put godt om hende, og tilbered evt. noget godt guf til hende, så hun kan få kræfterne tilbage...

Jeg brugte tigermælk... kan desværre ikke huske opskriften, men det var noget med tykmælk, kaffefløde og meget lidt honning...
    Hun skal i hvert fald ha noget at styrke sig på...

Hold også gerne øje med, når hun går i fødsel, så du er sikker på det hele går godt...
    Hun kan sagtens klare det selv... det burde hun kunne... men det er meget godt at være til stede, bare for en sikkerheds skyld... og det er jo også en oplevelse at se på... smiley

Ved ikke hvor lang tid det kan tage, men når killingerne er født vil hun ligge i lang tid og rengøre dem... så det skal hun også ha ro til... smiley

Håber det kommer til at gå godt... glæder mig til at høre hvor mange der er kommet og se de små skønheder...

• #4   12. sep 2006 * Jezabel *>>> Der er en der er skuffet over de svar du fik i en tråd du slettede hmmmm

Sorry jeg li skrev det i din tråd Nikolaj S smiley

Nikolaj>>> Hvor spændende smiley

• #5   12. sep 2006 Ihh altså hvor er det spændende.. Glæder mig til at hører hvor mange det bliver til..

Håber at alt forløber sig som det skal..

Tillykke herfra.. ;o)

• #6   12. sep 2006 Tusind tak smiley

• #7   12. sep 2006 lundkvist: opskriften er skrevet ned:)

• #8   12. sep 2006 Tillykke med det glæder mig til at se de små herinde... Hvis du kan så prøv at være hjemme når hun begynder at føde, jeg måtte hjælpe min Chira med den sidste for hun havde ikke flere kræfter til at presse ham ud, så jeg hjalp hende når hun fik pressveer...

Kommentér på:
Puha Nuggi føder snart..

Annonce