kedelig opdatering på tidlig. indlæg {{forumTopicSubject}}
http://www.kattegalleri.dk/forum/generel-diskussion/151144-overvejer_en_kat_mere
tjjaa sagen er så gået i en helt anden retning
de ældre mennesker fortalte i søndags at de havde smidt deres kat ud - for nu 4. gang på under 1 år.
grund: jo det var jo hendes skyld at hankatten kom rendende, fordi hun gik i løb. HVAD????????
så nu er hun så igen smidt ud. Denne gang er det så uden mad
så nu har jeg så hverken set hende eller hankatten. aner ikke hvor de spise/sover.
det vil sige at jeg har snakket med Kalles "far" - vores kattevenlige nabo. Og han har set at Freja sover nede hos ham. så han har nu lovet at holde øje med hende, og bliver hun nede hos ham, ja så giver jeg maden. har overvejet at snakke med min dyrlæge omkring p-piller for at få ro på flokken.
og så overvejer jeg så at få hende genudsat i stedet for. og så må vi se hvordan det går med hankatten. har en mistanke om at han opholder sig i en nærliggende stald.
freja har boet inde hele vinteren. flere dage har hun slet ikke været ude. har sovet inde hver nat.
og så smider man hende bare ud!
jeg syntes ikke nu ikke ligefrem at de er særlig søde ..... faktisk burde de slet ikke have dyr. derfor vil jeg se om jeg kan få fat i hende på en eller anden måde. hun vil nemlig ikke snakke med folk - hos naboen var det mest kun manden.
min kattevenlig nabo blev godt nok også p...sur da jeg fortalte at katten var smidt ud igen. for så går hun ned til ham - igen.
så har en billig sæt naboer til salg pt - ganske gratis hvis man selv henter
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 110 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.512
Ja nu står der så andre mennesker og skal samle deres affald op, for hvad nu, når nu hunkatten ikke længere er velkommen i sit hjem, hun ikke er fixet og en hankat der er villig, så ender hun jo meget snart med killinger i maven..
Kan man snakke med KV om at fixe dem begge og lade dig og din søde nabo være fodervært er??? For er hunkatten reelt hjemløs??? Egentligt bør de naboer meldes men det er jo påstand mod påstand uden beviser for at hun er deres og at de har smidt hende ud fordi hankatten er på frierfødder
Ja det er en skød situation de har sat jer dyreglade naboer i, jeg tror jeg ville forsøge at snakke med KV om muligheden for at få dem fixet og genudsat, de stakkels misser skl da i hvertfald ikke lave flere misser hvis det kan undgås.
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.958
Jeg ville ellers hellere end gerne bytte mine naboer væk, men dine gider jeg godt nok ikke bytte med. Huh.
jul 2008
Følger: 57 Følgere: 734 Katte: 12 Emner: 705 Svar: 7.967
mine naboer var ligeglad med at at de endelig foder andres katte - for den røde har også spist hos dem.
lige nu er der så ikke nogen som får noget. Eller rettere jeg sætter altså en skål tørkost ud. Men der er ikke lige kø hos den... man kan jo ikke bare være med at give dem noget fra den ene dag til den anden
jeg tror jeg kontakter kv for at få nogle gode råd.
lige nu er det freja som er vigtigst.
det skal siges at hun af en eller anden grund, ikke får killinger. nu har vi kendt hende i næsten 2 år og hun har rendt inde og ude i alt den tid. og vi har haft hankat hele tiden - en ældre hankat, som ser ud til at være far til ham vi har problemer med. den gamle opholder sig hos en anden nabo.
og stadig ingen killinger....
det sjove er at de slet ikke har snakket om at hun gik i løb - og vi snakker altså sammen stort set hver dag. jeg køber også foder til dem via zooplus. de giver hestene gulerødder hver dag. og de går meget op i at jeg har været hos kv.
penge er normalt ikke et problem for dem. men det gør det åbenbart når det kommer til freja.
er i tvivl om at de ikke mener at freja er deres, selvom at hun bor hos dem
jul 2008
mar 2015
Følger: 1 Følgere: 3 Emner: 4 Svar: 63
dec 2012
Følger: 21 Følgere: 229 Katte: 2 Emner: 77 Svar: 2.873
jul 2008
tjaa har ikke set freja siden lørdag. vores kattevenlige nabo så hende i tirsdags,og har så ikke set hende siden. Er lidt bange for at hun måske kan være blevet syg... det er jo tosset at smide en kat ud, når hun har gået inde i vel 25-30 graders varme, og så ud i næsten snestorm, slud, regn, og temperture omkring 2-4 grader. ja hun kan gå ind i en stald - uden dyr.
hankatten ser jeg men han opholder sig ikke hos os mere,
jul 2008
ja så er freja så flyttet ind hos nabo - igen/igen/igen /igen....
har ligget de sidste to dage inde i sofaen.
så nu skal jeg have dem til at forstå hvor vigtigt det er at de får gjort noget ved hende
men hvor jeg er glad for at der ikke er sket hende noget.
hankattene får ikke mere at spise her - de har min to andre steder hvor de spiser
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 110 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.512
jul 2008
men det er sjovt for hun nægter nu at gå ud. hun har ikke været ude i 3 dage nu. var kommet 2 meter udenfor døren, og det var det. 2 min senere var hun inde igen, til trods for at døren stod helt åbent.
dec 2012
Følger: 21 Følgere: 229 Katte: 2 Emner: 77 Svar: 2.873
jul 2008
kedelig opdatering på tidlig. indlæg