Kærlig morgenvækning {{forumTopicSubject}}
De seneste 3 morgener er jeg blevet vækket af en særdeles veloplagt Bruno . Rart, og så alligevel ikke, for han er rigelig tidligt på den.
Og i dag blev han altså sendt i stuen, og både den ene og den anden dør blev lukket, men ak, jeg kunne selvfølgelig ikke falde i søvn igen.
Hans vækningsmetode fejler dog ikke noget. Tværtimod. Det er verdens vidunderligste vækning!
Han siger den yndigste killingelyd, hopper op i sengen til mig, og karter rundt på mig og ælter og spinder og hygger sig helt enormt, og puffer kærligt til mig med sit vidunderlige missehoved, og presser sig tæt ind til mig. K*ft, hvor er han bare sød!
Men åh, kunne han da ikke lige vente et par timer med den vækning....
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 61 Katte: 4 Emner: 73 Svar: 9.105
dec 2012
Følger: 21 Følgere: 229 Katte: 2 Emner: 77 Svar: 2.873
aug 2013
Følger: 1 Følgere: 143 Katte: 1 Emner: 101 Svar: 616
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.958
Hvis de vækker mig for tidligt, så burde de vel egentlig vente, til jeg har gjort morgentoilette... men jeg har det med at blive stresset, hvis jeg ved at drengene sidder og venter. Tyende i mit eget hus er, hvad jeg er.
Men ih altså, ham Puttemester Bruno Jeg elsker elsker ELSKER den kat!
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 110 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.512
Her i huset er morgen vækning sjældent et stort problem, Tøsen hader at stå tidligt op så hun vækker sjældent før 9 det er nærmere omvendt, det er mig der vækker hende og jeg er sjældent særlig populær og sikkert heller ikke så nuttet og blid i min morgen vækning
aug 2010
Følger: 50 Følgere: 370 Katte: 4 Emner: 181 Svar: 7.218
Næhh... hvis det nu lykkes dem at smutte ind til mig hvis jeg har været på toilet kl. l*** en søndag, så bliver sengen indtaget at Freddie der kommer med gnækkende advarselslyde hvis en anden forsøger at komme op.
Jeg skal gøre opmærksom på, at kræet planter alle sine 8 kilo pladask ovenpå min brystkasse
aug 2010
Følger: 50 Følgere: 370 Katte: 4 Emner: 181 Svar: 7.218
Send lige Tøsen over til Jylland, så mine kan få et par gode råd til at sove længe
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.958
Bruno plejer som regel at blive liggende i sengen til vækkeuret ringer, men pt. har han vist noget forårskuller, der gør ham rigeligt morgenfrisk.
Bjarne står tit op før os - jeg tror han nogle gange har brug for at ligge alene et par timer i stuen og være selvstændig (Han er dog ikke så glad for at blive båret i stuen om natten, hvilket af og til sker pga. TRUT )
I går aftes fik jeg grineflip over Bjarne, fordi jeg lige ville løfte ham over i kurven, så jeg kunne komme til at ryste dynen. Men næ nej. Bjarne gjorde sig helt slap og tung, og på en eller anden måde fik han flyttet sin vægt modsat mine hænder, så jeg slet ikke kunne løfte ham :-S . Den stakkels dreng har vel troet at han skulle bæres i stuen
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 110 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.512
I Tøsens yngre dage kunne hun nu godt finde på at vække mig når solen stod op, dog kun for at blive nusset. Men her på sine gamle gigt dage der er den varme seng bare bedst og så længe det ikke er lyst udenfor så mener hun det er nat Det jeg faktisk syntes er mest sjovt det er at skift til sommer og vintertid på ingen måde påvirker hende, det indstiller hun lige med det samme, hun tigger stadig først efter mad klokken 18 og står ikke tidligere op blot fordi uret bliver indstillet en time den ene eller den anden vej, det syntes jeg er pudsigt for det syntes jeg ellers jeg hører mange andre kæledyrsejere sige deres dyr ikke kan finde ud af.
dec 2012
Følger: 21 Følgere: 229 Katte: 2 Emner: 77 Svar: 2.873
Kærlig morgenvækning