893 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Tisser i stål håndvasken Tisser i stål håndvasken

Blackie er begyndt og tisse i stål håndvasken i bryggerset om den er tom eller hvis der ligger tøj der skal i blød, han er ligeglad. Vi forstår simpelthen ikke hvorfor han pludselig gør det eller hvordan vi skal afvende ham med det. Håndvasken er gang på gang efter han har været der blevet gjort grundig ren med diverse skrappe rengøringsmidler. Han er desuden heller ikke god til at dække til efter sig i kattebakke det er ellers en stor bakke og magen til den opdrætteren har. Nogen der kan hjælpe med nogle svar eller gode tips???

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Græsslåning + små klip af busk 600 kr.
  • Fræse havestykke 1.625 kr.
  • Vinduespudsning inde og ude 700 kr.
  • Sætte 2 lamper til og hænge dem op. 1.000 kr.
  • Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.
  • Rem hoppet af havetraktor 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tisser i stål håndvasken
  • #1   25. apr 2016 Hvor gammel er han? Er han kastreret? Hvor længe har det stået på?

• #2   25. apr 2016 Han er 1 år og 1 måned ca. Ja det er han, det blev han for ca. 1 måneds tid siden inden vi hentede ham fra opdrætteren. Det har stået på i omkring én uge nu

• #3   26. apr 2016 Diverse skrappe rengøringsmidler, er der klorin og Ajax mellem det? For det kat øge kattens trang til at tisse der.
    Har i prøvet R10 og at lægge en plade hen over vasken, det tror jeg vil hjælpe, især hvis i gør begge dele på en gang.
    Hvad med hans bakke?
    Kan han lide gruset?
    Er det et fint grus som klumper godt? Står den et roligt og let tilgængeligt sted?
    Mine har 2 bakker, nu og da vil katte have mere end en bakke.

• #4   26. apr 2016 min hunkat tisse kun i badet. men der glad for det ikke er på gulvet.

• #5   26. apr 2016 Tak Jette for svar! Ja det er sådan nogle rengøringsmidler vi har brugt så det skal vi nok lade være med og så prøve med R10. Vi havde godt snakket om det med en plade så det vil vi også prøve nu med R10.

Ja de har kun én bakke men har dog overvejet en til så kan være vi gør det også. Deres bakke står et roligt og lettilgængeligt sted, deres grus klumper godt men jeg har på det sidste prøvet med lidt forskelligt mærker grus da jeg gerne vil have noget der effektivt klumper og tager bare lidt af lugten, kan det så være det er fordi jeg har skiftet mellem grus så meget på det sidste

• #6   26. apr 2016 Isabella det kan jeg godt forstå. Problemet er bare at når han gør det i vasken lugten det nemlig rigtig meget og det er ikke altid vi ser det med det samme

• #7   26. apr 2016 Kan godt se det er træls og småulækkert, hvis man bruger vasken. Men ih, jeg gad altså godt at mine katte havde en tissevask smiley

• #8   26. apr 2016 Det kan meget vel være fordi du forsøger at skifte grus at han gør oprør, men som Jette nævner så prøv med andet rengøringsmiddel til vasken og så ville jeg også anskaffe en kattebakke mere, det er sådan at nogle katte foretrækker at have en kattebakke til tis og en til afføring, jeg har selv sådan en kat, hun fik den ide da hun blev teenager så her har jeg 2 bakker til hende lige op og ned af hinanden en er lukket og en er åben og hun bruger den åbne til afføring og den lukkede til tis, hun kan finde på at gå lige fra den ene til den anden, min anden kat er ligeglad hun bruger samme bakke til begge dele men vil så ikke bruge samme kattebakke som den lille smiley så ja rigtigt gættet jeg har 2 katte og 4 kattebakker for ja jeg er nød til at have en ekstra hvis en af divaerne skal være på tværs. smiley smiley

Kommentér på:
Tisser i stål håndvasken

Annonce