{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
388 visninger | Oprettet:

Kat sammen med hund ?? {{forumTopicSubject}}

Kan en kat lære at være sammen med en hund, som hun kun ser i weekenderne?

Bella har nu mødt sin fætter Balou (hunden) et par gange nu, men hun knurre og hvæser når han kommer for tæt på, hunden som er godt et halvt år synes hun er rigtig sød og vil meget gerner snakke med hende, men det vil hun bestemt ikke!

Tror i de kunne blive venner med tiden?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kat sammen med hund ??
  • #1   3. sep 2006 Min hund og min kat er de beeeedste venner smiley Og det blev de ret hurtigt smiley
    Det er faktisk ret vildt, taget i betragtning at min kat er meeeget dominerende og hun var der først.. Men de er de absolut bedste venner..
    I starten skulle de selvfølgelig tilpasse sig og katten var ret påpasselig.. sådan var det i godt 2-3 uger.. men derefter har der aldrig væretnoget.. de leger sammen, spisser sammen og sover sammen.. smiley

• #2   3. sep 2006 Ja, det er i selvfølgelig.. Nææsten i hvert fald.. Hunden bor hos min kæreste i en uge hver måned.. Men de lever stadig super godt sammen.. smiley
    men ja, kan godt se at det kan være svært når de ikke er så meget sammen..
    Det er jo også forskelligt fra kat til kat og fra hund til hund, selvom det oftest plejer at være katten der har et problem med det, har jeg erfaret.

• #3   3. sep 2006 Min ene kat, Mischa, og min mors hund, Tjiko, mødes ind i mellem.. Og første gang gav Mischa ham en over snuden, så efter det har deres pladser i hirakiet været sat.. Det er Mischa der bestemmer og Tjiko følger bare efter.. Hehe..

Men hvis de to du nævner, ikke er sammen hver dag, og de ikke bryder sig om hinanden de gange de ses, så er chancen nok ikke helt så stor..

• #4   4. sep 2006 Har en ven a huset som næsten altid tager sin hund med smiley Ka sige at mine misser bliver aldrig super venner med den hund smiley Mine misser er ellers vandt til hunde da der bor tre i huset smiley

• #5   4. sep 2006 *GG* Tror der er nogen der skal læse tråden igen inden det svarer *GG*

• #6   4. sep 2006 det=de smiley

• #7   4. sep 2006 Jeg har 2 katte og peter jeg har overvejet at få hund når jeg er udlært men kun hvis vi får tilladese fra boligselskabet.

Bamse har levet med hund som killing men trille har aldrig set en og hun kan ikke med andre katte end bamse tror det er muligt at sætte en hundehvalp sammen med dem og at det vil kunne komme til at fungere?

Vi skal ikke have hund lige nu men så tråden og blev nød til at spørge.

• #8   4. sep 2006 Qaiser accepterer når vi en sjælden gang har besøg af folk med deres hund. han er også lide mærkelig, for han vil vildt gerne snkke med hunde når vi er ude og gå i snor. Et sted er der en hund bag et hønsehegn, og der vil han rigtig gerne hen og sige hej...
    Tror det kommer meget an på begge dyr...

• #9   6. sep 2006 Vi har 2 hunde, og her var det katten der var først, så katten bestemmer helt klart, og vil bestemt ikke have noget med de vovser at gøre smiley
    Men har hørt det kan ha noget at gøre med at katten var der først, og den er steriliseret smiley
    Hun kan heller ikke lide andre katte.

Kommentér på:
Kat sammen med hund ??

Annonce