{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
628 visninger | Oprettet:

R.I.P mulle mis {{forumTopicSubject}}

Så kom dagen hvor jeg måtte sige farvel til min gamle mulle smiley
Sen nat tidelig morgen, måtte jeg klippe hende fri af et dyrehegn, det ene bagben var brækket 2 steder.
Så det var den tunge vej op til dyrlægen smiley
Mulle blev 9 år.
Farvel gamle tøs, nu jagter du svaler i kattehimlen smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  R.I.P mulle mis
  • #1   2. apr 2016 rip mulle smiley

• #2   2. apr 2016 R.l.P mulle

• #3   2. apr 2016 Sov sødt Mulle, du har sikkert haft et godt liv her på jorden. smiley

• #4   2. apr 2016 Mulle var udekat, og havde et dejligt liv, hun havde sin flok, hun gik på jagt og kom hjem med både mus og rotter, var en eminent svalejæger. og havde sin faste plads oven på fyret i fyrrummet om vinteren.

Hun har aldrig været syg, og blev som sagt 9 år, og havde sikkert taget en del flere år, hvis ikke lige hun havde været så uheldig at komme til at sidde fast i et hegn.

• #7   2. apr 2016 så trist at høre .....sov sødt lille mis

• #8   2. apr 2016 Det var mine hunde der ville ud, så de må ha hørt hende, og de gøede nede i hjørnet af haven, så jeg går naturligvis ned med lygte for at se hvad det var, og der sad hun, støttede sig på skråstiveren til hjørnestolpen, først kunne jeg ikke se at hun sad fast, men det fandt jeg så ud af, måtte tage hundene med ind, og hente manden, så han kunne klippe hende fri med en knibetang, hvordan det har kunnet lade sig gøre fatter jeg ikke, det var hendes pote der sad fast i en samling mellem en vandret og lodret tråd, og selve samlingen var snorret rundt om poten smiley
    Nu bruger man bestemt ikke tid i sådan en situation til at tage billeder, men et billede ville have hjulpet på forklaring her.
    Vi måtte klippe hele det kryds af, alle 4 tråde, og derefter med tang trække det fri af poten.
    Hun var så stille, hun sagde slet ingenting, ej heller da vi kørte op til dyrlægen, jeg tror godt hun vidste at det var slut smiley

Jeg savner hende enormt, hun var virkelig en kat som ikke går i glemmebogen smiley
    Hun blev fundet i en sæk sammen med sine 3 søskende, i en grøft nede på Lolland, hvor vi måtte løskøbe hende og de andre fra en dyremishandler der havde fundet dem, og som mente at de killinger gjorde sig fint som legetøj for hendes børn smiley

• #9   2. apr 2016 smiley

• #11   3. apr 2016 Årrhh nej hvor trist.. smiley
    Stakkels Mulle R.I.P Tille mis god tur over regnbuen smiley smiley

Det er da en forfærdelig måde at miste sin lille kat på, hun må jo nok have været skræmt siden hun sådan kommer i klemme, så måske noget har jagtet hende eller forskrækket hende.

Kommentér på:
R.I.P mulle mis

Annonce