{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  En nabos syn på fritløbende katte
  • #1   24. mar 2016 Artiklen

profilbillede
  • #3   25. mar 2016 Jeg syntes det er genialt skrevet, og selv om vi har haft katte i mange år, så er det ulækkert, når ungerne kommer ind med lort på tøjet.

Jeg har løbegårde til mine katte og vil ikke have andres katte på besøg og slet ikke de fertile smiley

• #4   25. mar 2016 Jeg læste den første gang for et par år siden mener jeg, den er rigtigt sjovt skrevet, men han har jo sådan set ret, det er lidt utroligt at man skal bruge penge for at sikre mod noget der tilhører naboen. Når det er sagt så ville jeg slet ikke undvære mine naboers katte, de kommer dagligt gennem min have, og ødelægger intet men hilser blot på, dog var jeg pænt irriteret over en kat sidste år fordi den var fertil og strittede på jhavemøblerne, da var jeg tæt på nabokrig, men lidt svært når man ikke kender ejeren og et par måneder senere så jeg den var kørt ned 50 meter fra vores egendom. Så længe kattene ikke strintet og ødelægger noget af mit må de hjertens gerne besøge min grund, men jeg har jo heller ikke børn og sandkasse, ej heller ikke blomsterbede så min have er ikke så interessant, det er blot en gennemrejse for kattene smiley smiley

Kommentér på:
En nabos syn på fritløbende katte

Annonce