2 x dyrlæge i dag {{forumTopicSubject}}
ja så blev det Kalles tur til dyrlægen og til kniven
han manglede jo som sagt den ene sten, nede i pungen. Men det viste sig at han faktisk KUN havde den ene, men den var så også noget større end normalt.
men ellers gik det meget fint. han var dog ikke meget for at skulle ud og kører, og slet ikke at der var hunde hos dyrlægen.
så lige nu ligger han og sover rusen ud. har spist og drukket lidt
og så måtte jeg så have Speedy med også.
troede at han havde forstoppelse - ja det havde han altså også. Men han havde en stor byld imellem .... bib og bib , og den sprang i går aftes. fik den renset i går og så afsted til dyrlægen da vi skulle hente Kalle
dyrlægen kunne ikke se om det var bid eller krads, men han havde to - et stort og et mindre sår bagpå.
så han fik det renset helt i bund, og så fik han både pencillin og smertestillende.
og speedy var bare sådan en stor dreng, for han var totalt ligeglad med det hele. det hele virkede som om at det var bare sjovt for ham. han er nu ellers ikke ligefrem den nemmeste kat når det kommer til dyrlæge/piller...
pris for de to rovdyr 2800 kr
så nu har jeg to katte som skal have smertestillende i morgen + kalle som skal have pencillin.
men det er nu første gang at jeg har hørt at der kun er en stor sten - i stedet for to små. Andre?
dec 2009
Følger: 5 Følgere: 29 Katte: 5 Emner: 118 Svar: 843
Det lyder da også grimt det med speedy det må da have gjort nas! Godt vi har en dyrlæge til at ordne den slags, selvom det havde været bedre hvis de ikke havde lavet ulykker eller hvad der nu end har forårsaget bylden.
Men nu må du vel også have brugt nok ved dyrlægen for det næste stykke tid!
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 61 Katte: 4 Emner: 73 Svar: 9.105
jul 2008
Følger: 57 Følgere: 734 Katte: 12 Emner: 705 Svar: 7.967
bare indenfor den sidste mdr har 3 været af sted.
speedy ved jeg simpelhen bare ikke hvad han har lavet. han bor pænt sagt på 1 sal - går ikke i løbegården. vimser bare rundt ovenpå, og hygger med sin pige og min siam
men ondt havde han - i dag går det noget bedre. det ser også noget pænere ud - men stadig ulækkert
kalle har mere eller mindre bare sovet hele dagen. var dog frisk allerede kl 5 til morges. har da også leget lidt med Krumme.
det var jo værst for krumme at Kalle var til dyrlægen hele dagen. han kunne jo ikke finde missen
så han var glad da vi kom hjem igen
2 x dyrlæge i dag