626 visninger
|
Oprettet:
Miaven ved bil kørsel {{forumTopicSubject}}
Bizma miaver hele tiden når vi kører i bil og hun bliver ved indtil vi er hjemme igen.
Jeg har taget hende med ud at kører hver dag , sådan at hun kan vænne sig til det , hvis hun nu skal med på udstilling i København , så ville det jo være surt , at skulle høre hende klage sig hele vejen
Nu vil jeg så gerne spørge dem ,som ofte tager på udstilling : Gør jeres katte det samme ? bliver de ved med at miave eller kan man vænne dem til at køre ?
Hej fra Anne
sep 2005
Følger: 42 Følgere: 40 Katte: 3 Emner: 152 Svar: 1.861
Held og lykke naja
jul 2006
Følger: 19 Følgere: 18 Katte: 4 Emner: 18 Svar: 151
Man må da kunne vænne dem til det , hvis de kommer med hver dag på en lille tur.Men du har nok ret i det andet, jeg snakker faktisk med hende når vi kører
Jeg tror også at det er fordi ,de føler sig indespærret , har nemlig også prøvet at lukke hende ud af kassen i bilen og så blev der stille Men det er jo heller ikke godt , hvis der nu er en eller anden der kommer til at køre ind i os.
dec 2004
Følger: 33 Følgere: 30 Katte: 1 Emner: 107 Svar: 1.385
Men på vej hjem sagde hun ikke et kvidder.
jeg har en kat der sover, så hun snorker, men tillader jeg mig at skifte retning, giver hun højlydt besked om, at hun er blevet vækket af min hensynsløse kørsel og det vil hun gerne have sig frabedt.
Jeg har aldrig fundet ud af hvad jeg skal gøre for at få dem til at stoppe, jeg lader som om jeg ikke hører dem.
Miaven ved bil kørsel