{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
626 visninger | Oprettet:

Miaven ved bil kørsel {{forumTopicSubject}}

Bizma miaver hele tiden når vi kører i bil og hun bliver ved indtil vi er hjemme igen.
Jeg har taget hende med ud at kører hver dag , sådan at hun kan vænne sig til det , hvis hun nu skal med på udstilling i København , så ville det jo være surt , at skulle høre hende klage sig hele vejen smiley
Nu vil jeg så gerne spørge dem ,som ofte tager på udstilling : Gør jeres katte det samme ? bliver de ved med at miave eller kan man vænne dem til at køre ?
Hej fra Anne

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Miaven ved bil kørsel
  • #1   21. aug 2006 Mine to bengalere miver også den første 15 min... men hvis jeg ikke kigger eller snakker til dem falder de til ro..... For de gør det kun fordi de er utilfredse med ikke selv at bestemme hvad de skal....... Men tiger er vildt bange for at være i kassen og kører bil... men han falder nu også lidt til ro men ham skal gerne snakkes lidt til og kæles lidt med.... men det kan man jo kun hvis man ikke selv kører.... du må prøve at se hvad der kan virke på din mis.... evt put et tæppe over kassen så lille missen ikke kan kigge ud..... og elllers må du købe dig et par ørepropper.............;-)

Held og lykke naja

• #2   21. aug 2006 Tak skal du have Naja , men det med ørepropperne tror jeg nu ikke er godt , kunne lige forestille mig at jeg blev stoppet af politiet og man så sad der og havde glemt at man havde ørepropper i ha ha .
    Man må da kunne vænne dem til det , hvis de kommer med hver dag på en lille tur.Men du har nok ret i det andet, jeg snakker faktisk med hende når vi kører smiley
    Jeg tror også at det er fordi ,de føler sig indespærret , har nemlig også prøvet at lukke hende ud af kassen i bilen og så blev der stille smiley Men det er jo heller ikke godt , hvis der nu er en eller anden der kommer til at køre ind i os.

• #3   21. aug 2006 Jeg har prøvet at køre til Østrig, med en højt miavene kat på bagsædet. Du godeste det var enerverende.

Men på vej hjem sagde hun ikke et kvidder.

jeg har en kat der sover, så hun snorker, men tillader jeg mig at skifte retning, giver hun højlydt besked om, at hun er blevet vækket af min hensynsløse kørsel og det vil hun gerne have sig frabedt.

Jeg har aldrig fundet ud af hvad jeg skal gøre for at få dem til at stoppe, jeg lader som om jeg ikke hører dem.

Kommentér på:
Miaven ved bil kørsel

Annonce