380 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Så er Nova flyttet hjemmefra Så er Nova flyttet hjemmefra

Vi har lige været ude hos Sisse M, som sammen med kæresten skulle overtage Nova.

Det gik bare rigtig godt... Nova var overhovedet ikke på noget tidspunkt nervøs. Først blev alt snuset grundigt igennem, så blev gulv-til-loft kradsetræet indtaget og så legede hun med alverdens legetøj.

Vi véd bare at hun kommer til at få det godt hos de to, og deres skønne (og unikke) kat, Skinken smiley

Så jeg vil slette Nova nu og så bliver hun oprettet senere af Sisse M, så husk at byde hende velkommen igen smiley

Nu er vi jo kun kæresten, jeg og Røskva herhjemme, så vi glæder os til om 1-3 mdr, hvor vi kan få en lille britepige hjem, så Røskva kan få selskab igen smiley

~ Cemile

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montage af køkkenarmatur 800 kr.
  • Haster! Silikone fuger på badeværelse 1.300 kr.
  • Hænge vinreol op 350 kr.
  • Ophængning af lamper 600 kr.
  • Ny stikkontakt, der skal bores i væggen 600 kr.
  • Samle legetårn undendørs 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Så er Nova flyttet hjemmefra
  • #1   19. aug 2006 Ja, her er noget tomt... men det går nok smiley

Det var bare så skønt at se hende indtage deres soveværelse sådan. Hun er virkeligt præget godt på mennesker smiley Tillidsfuld, fræk, skøn og vild smiley

• #2   19. aug 2006 Det er jo nok også meget med at hun er flaskekilling... Hun har jo aldrig haft en kattemor, men kun os... så hun har jo intet valg haft smiley

Men jo, vi hr gjort vores bedste. Vi glæder os til Røskva skal have killinger om et års tid, så skal vi være med fra starten af smiley

• #3   19. aug 2006 Åhhh, sisse smiley Det lyder godt smiley Det gik jo endnu hurtigere end vi havde forventet smiley Så har de hinanden...

Kan du så få hende oprettet, så vi kan se billeder af dem? *gg* og giv Nova et lille kys fra os smiley

• #4   19. aug 2006 HIHI, jeg sagde det jo smiley Hun må bare sætte hende på plads *gg* Nova er en drillepind, og hvis Skinke ikke sætter grænser, så skal Nova nok få sin vilje smiley Men det kan Skinken nok godt smiley

Men jeg er altså glad for at det gik SÅ hurtigt med de to, og så smertefrit smiley Så havde I jo ikke behøvet at få hegnet med hjem *gg*

• #5   19. aug 2006 Britta: Vi har nu altid holdt dem adskilt det første døgns tid, indtil den nye var tryg og de gamle kunne spise (med hønsenet imellem) ved siden af den nye smiley Men bruger hønsenet i starten, da vi så er sikre på at der ikke sker noget.. Og sørger altid for at de ikke er alene, indtil vi er sikre på at de har vænnet sig til hinanden...

Kommentér på:
Så er Nova flyttet hjemmefra

Annonce