Katte og hunde {{forumTopicSubject}}
Hej:)
Vi fik to killingerne i maj sidste år. Vi vil rigtig gerne at vores to katte kan med mine forældres hund (husky), men er ikke helt sikker på hvordan vi skal gribe det bedst an for dem.
Sila (hund) har været på besøg nogle gange i snor og kattene gemmer sig selvfølgelig. Zoe ligger og holder øje og er begyndt at komme lidt frem mod Sila. Alexis skal ikke i nærheden.
Problemet er, at Sila er stor og meget legesyg, så hun ser voldsom ud i sine bevægelser. Jeg er nok lidt høne og er bange for, at hvis Zoe kommer tæt på hende og kradser hende at hun så bare bliver bidt midt over. Sila har aldrig bidt nogen, men jeg er så nervøs for de små pus. Nogle ideer til hvordan vi kan få dem til at være sammen?
jun 2011
Følger: 14 Følgere: 48 Katte: 4 Emner: 17 Svar: 115
Tænker at det med at det ikke bare er for et par timer gør altså meget
jul 2008
Følger: 63 Følgere: 740 Katte: 13 Emner: 709 Svar: 7.986
især når katte ikke kender til hund overhovedet - andet ned at det er noget farligt som kommer på besøg en gang imellem.
det er bedre med en hvalp.
så ærlig talt, så lad vær. det kan ende totalt galt.
så med mindre at I skal have hund, så er det en dum ide
har selv haft hund og katte sammen, og de hyggede sig, men de var vant til hinanden. den ene kat og hunden var vokset op sammen allerede før vi fik dem.
i dag kan mine slet ikke tåle synet af hund. har faktisk en del ar på det ene ben pga at der kom en hund for tæt på vores katte. med det resultat at to overfaldt mig.
nov 2015
Følger: 1 Følgere: 9 Katte: 1 Emner: 13 Svar: 165
Jeg ville nok også droppe at forsøge at få dem til at kunne sammen, og hvis I så en dag selv skal have hund så tag den derfra - det er altid nemmere at præge en hvalp
Katte og hunde