Tiggi hos dyrlægen {{forumTopicSubject}}
Som nogle af jer ved, har Tiggi været ved dyrlægen her til morgen.
Tiggi blev tjekket, og fik en ormepille mod spoleorm, da dyrlægen bestemt mente, at der ikke var andet galt. Så nu ser vi om det hjælper. Samtidig har hun fået ordineret kogt hvid fisk, som vi også skal prøve. Hun fik også tjekket tænder og fik ppiller. Så det er skønt, at det nu er i orden. (ppillerne er kun en midlertidig løsning på irriterende løbetid, indtil hun skal under kniven inden længe) OG hendes tænder var faktisk rigtig pæne! Hvilket er rigtig skønt! jeg var bange for, at de ikke var ret pæne.. men sådan skulle de åbenbart se ud.. (ja, så lærte jeg noget nyt)
Samtidig blev begge killinger vaccineret og fik sundhedsbog samt ormekur. Rigtig dejligt at det blev ordnet.. Så langt så godt!
Så håber jeg bare, at jeg kan få styr på Tiggis mave inden længe.
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 61 Katte: 4 Emner: 73 Svar: 9.105
nov 2015
Følger: 4 Følgere: 57 Katte: 1 Emner: 14 Svar: 109
nov 2015
Følger: 4 Følgere: 57 Katte: 1 Emner: 14 Svar: 109
Hun skal også steriliseres det er kun en kortere midlertidig løsning. Så længe det ikke er mere end Max 6 mdr. skulle der ikke ske noget ved det.
Ja orm ville jeg også forvente hvis hun gik ude, men hun er 100% indekat. Men spoleorm ligger åbenbart i dvale i nogle katte. og det kan så åbenbart blive aktivt igen i forbindelse med drægtighed. - derfor de alle fik kur.
Tiggi hos dyrlægen