1.220 visninger
|
Oprettet:
Killing uden mor. {{forumTopicSubject}}
Er Der mon nogen herinde der kan hjælpe mig.
En af mine kollegaer, har en killing på 7-8 uger. Dens mor er blevet kørt ned, så den har i den sidste uges tid, nej snare 14 dage, været forældreløs.
Da hun bor på 2 sal, og killingen nu gerne vil ud, kan hun desværre ikke beholde den. Jeg vil gerne have den, men er i tvivl om den overhovedet vil kunne klare sig.
Den spiser nu dåsemad, drikker sødmælk, jeg har fået at vide den er renlig. Kan den have taget skad, og evt. burde aflives, eller kan jeg godt tage imod den, hvis resten af familien er med på det.
Hvad kræver det at have sådan en lille killing.
Hilsen Henrik's mor.Yrsa
okt 2005
Følger: 36 Følgere: 34 Katte: 5 Emner: 146 Svar: 3.224
Har du andre katte ville det nok være ideelt, da den jo ikke har lært helt hvordan katte bør opføre sig, fra sin mor - så andre katte ville kunne "opdrage" den lidt.
okt 2005
Følger: 36 Følgere: 34 Katte: 5 Emner: 146 Svar: 3.224
maj 2004
Følger: 5 Følgere: 4 Katte: 2 Emner: 8 Svar: 13
Det er super godt, for killinger.
aug 2006
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 4 Emner: 4 Svar: 19
Vi havde engang en vildkat der boede i vores skur, som så blev tam. Den fik 2 killinger, som jeg var med til at tage imod. Efter ca 14 dage blev moderen kørt over, og jeg tog de 2 små pus til mig. Og de boede her sammen med oliver og nulle, som blev deres plejeforældre. :o) Da de jo var så små, blev de fodret med sutteflasker og modermælks erstatning.
De er nu 2 store og frække katte. Så tror ikke den har taget skade, hvis den bare har fået masser af kærlighed og omsorg.
Så hvis du køber noget godt tørfoder og dåsemad, så tror jeg den vil klare sig fint. Vi puttede noget vand i til at opbløde dåsemaden lidt med, da de blev lidt større.
Jeg køber selv royal canien og hils til mine katte. Det er super godt.
Held og lykke med den.
Kh. Oliver, Nulle og Helle
apr 2006
Følger: 7 Følgere: 6 Katte: 3 Emner: 2 Svar: 6
Så vil jeg gå igang med at bearbejde min familie.
Håber det går som jeg gerne vil have.
Hilsen
Henriks mor Yrsa.
Killing uden mor.