kat væk i 3 uger. {{forumTopicSubject}}
Min elskede hunkat har nu været væk i tre uger. Hun plejer tit at strejfe om sommeren, hvor hun ca hver 2-3. uge er væk 2-3 døgn for så at komme tilbage igen. Vi har snakket om, at selv om hun er neutraliseret, så gå hun måske alligevel i løbetid, og det er derfor hun strejfer. Vi fandt ud af, at hvis ikke alt væv bliver fjernet, så vil de stadig producere hormoner.
Nu har hun så været væk i tre uger, og jeg er så nervøs for om der er sket noget. Det er også første gang hun er væk om vinteren. Vi bor næsten på landet ud til marker og gårde tæt på, så der er langt til store veje.
Jeg har efterlyst hende over ALT og hun er chippet.
Jeg håber så meget at hun kommer hjem igen, men er ved at miste modet når nu der er gået så længe. Mine børn savner hende også rigtig meget.
Hvor stor sandsynlighed tror I der er for, at hun kommer hjem igen?
nov 2015
Følger: 4 Følgere: 57 Katte: 1 Emner: 14 Svar: 109
De bedste hilsner herfra
jul 2015
Følger: 30 Følgere: 310 Katte: 5 Emner: 88 Svar: 995
Min ene ven bor også ude på landet og de har mistet to katte på 1 år til biler
Jeg håber da din mis har det godt, men jeg ville måske foreslå dig at tage en tur langs vejene alligevel, og se om den(vi håber det ikke!) lægger ude i kanten et sted.
3 uger er lang tid. Har i været ude og prøve at kalde på hende?
aug 2010
Følger: 50 Følgere: 370 Katte: 4 Emner: 181 Svar: 7.218
Jeg hjalp en kat hjem efter 14 måneder!!!!!!!!!
Takket være tatovering
feb 2011
Følger: 3 Følgere: 6 Katte: 1 Emner: 33 Svar: 580
Opgiv ikke håbet, mine ekssvigerforældres kat kom hjem igen efter små 2 år!
jan 2016
Følger: 10 Emner: 1 Svar: 3
feb 2016
Følger: 1 Svar: 1
jan 2016
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.958
Er registreringen så opdateret nu?!
Jeg ved ikke om det kan hjælpe noget, men du har vel chipmærkenummeret? Og måske kan dyreinternater og dyrlæger oplyse, om de har fået en kat indleveret med dette mærke.... Jeg mener hvis katten er blevet indleveret, og du ikke har kunnet opspores, at den kan være blevet bortadopteret til ny ejer. Og hvis det er sket, er det jo rart at vide.
Jeg krydser fingre for en god opdatering!
jan 2016
jun 2011
Følger: 3 Følgere: 3 Katte: 2 Emner: 29 Svar: 909
kat væk i 3 uger.