{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
708 visninger | Oprettet:

hunkatten som strinter :0) {{forumTopicSubject}}

har i før oplevet at når jeres hunkat kommer i løb at den kan gå og strinte op af ting.. ..vi oplevede det før første gang med vores da hun skulle have sin først løb .hun tissede bare op alt hvad der lå på gulvet rundt omkring i huset..da hun gik ud at løb stoppede det med det samme.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hunkatten som strinter :0)
  • #1   11. aug 2006 Jeps, jeg har en hunkat der i høj grad STRINTER på ALT (har derfor valgt møbelstof i "kattetissegult") når hun er i løb. Jeg er dog så heldig, at hun sjældent er i løb mere ned 4-5 gange om året, så det kan lige gå an. Var hun ikke en supermor, superføder, god repræsentant for racen og en kælepotte uden lige, så var det en kastration med det vuns. smiley

En anden formildende omstændighed er, at hvis man er hurtig, begynder det ikke at lugte.

• #2   11. aug 2006 Jeg har haft to hunkatte, som strintede i løbetid. Tror slet ikke, det er så ualmindeligt. Ingen af dem har gjort det efter neutralisering smiley

• #3   11. aug 2006 haha første gang jeg så det troede jeg det var vores hankat der havde gjordt det, så han fik så mange skæld ud ..arme dreng..lige til jeg opdaget det var min hunkat..jeg havde bare aldrig hørt om det før.

Kommentér på:
hunkatten som strinter :0)

Annonce