Jubiii jubiii Luca er IKKE retarderet! {{forumTopicSubject}}
ÅHHHHHH; jeg er så glad
Har været inde på hos den fantastiske dyrlæge på Frederiksberg!
Hun lyttede til hvad min egen dyrlæge havde sagt, og så sagde hun at hun lige ville tjekke hendes rygsøjle og hale knogler. Hun er jo uddannet katte kiropraktor...
Så viser det sig f**** at Luca er født med en forskubbet nakkehvirvel. Den første! Dette kan klare relativt simpelt, men kiroprakti... Hun undersøger videre og finder at de to sidste ryghvirvler lige oppe over halen også er forskubbede. Luca er ydermere øm i den venstre bagben. Det er sener som sidder forkert da ryghvirvlerne sidder forkert!
Dette lyder måske meget negativt, men faktum er at Luca efter al sandsynlighed kan kureres Hun fik en kiropraktisk behandling idag, og virker allerede som om hun har det bedre. Dyrlægen kunne ikke garantere at hun den fulde kontrol over sit venstre bagben tilbage, da det nok havde taget permanent skade under fødslen, men hun kunne ihvertfald gøre det bedre
Jeg føler mig som lykkens pamfilius Inden vi flytter til fredericia skal Luca have en behandling til, og hun har det allerede meget bedre *gg* Ligenu er hun dog i "isolation" efter dyrlægens ordre, da hun ikke skal tonse rundt 1 time efter hun har været til kiropraktor
så, JUBIIIIIII, Luca er ikke retarderet og dømt til et liv som en kludedukke
Jubii, jubii, jubii
Og en anden god nyhed jeg lige må smide med i svinget er at jeg har været på hospitalet idag og fået at vide at jeg ikke har sukkersyge eller noget
Så en positiv dag hele vejen
aug 2005
Følger: 8 Følgere: 8 Katte: 3 Emner: 23 Svar: 262
apr 2006
Følger: 37 Følgere: 35 Katte: 4 Emner: 157 Svar: 1.227
Lundkvist: Ja det er bare såskønt har fået fornyet energi til flytningen
Britta: Ja, det tegner rigtig godt og hun er umulig at holde i ro nu *gg* og NOva VIL hen til hende, så må bare sørge for at de ikke bliver for voldsomme
apr 2006
Vi har besluttet nu hvor det hele har ændret sig (altså med Luca) at hun (forhåbentligt) om en mdr. eller 2 kan få et nyt hjem Men det er ikke et krav at hun skal hjemmefra, men hvis det perfekte hjem dukker op, så er det jo okay...
Vi vil stadig ordne væggene, da vi tror Røskva vil have stor glæde af det. Vi skal oså stadig have den ekstra brite, men har undersøgt med boligselskabet og vi kan sagtens have 3 katte der
apr 2006
apr 2006
apr 2006
Hvorimod den anden dyrlæge virkede usikker og ligesom følte sig frem. Det var også derfor jeg valgte at få en second opinion... Jeg følte nemlig ikke at Luca virkede retarderet, men mere langsom og hæmmet. Og det med hvirvlerne forklarer det jo.
Den anden dyrlæge sagde at det kunne ske hvis killingen lå forkert inde i moderens mave eller kom forkert ud. Så kunne nakke og ryg hvirvlerne forskubbe sig. Men man skal være uddannet kiropraktor for at lægge mærke til det...
Jubiii jubiii Luca er IKKE retarderet!