1.405 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Kalle gider ikke at gå ud + opdatering Kalle gider ikke at gå ud + opdatering

nu har jeg haft ham i 3 uger, og han har vel været udenfor 3-4 gange, i ca 1 min hver gang- hvis vi er heldige

det er lidt sjovt når han nu har boet i en stald, og skulle bruge jorden som bakke. Så han har jo rendt ude.
men her niks. det er koldt/blæser mm. Faktisk er han begyndt at skulle sove op af radiatoren. lidt varmeglad skal man jo være...

men det har jeg godt nok aldrig oplevet før. at man tager en udekat og sætter den ind, og så tiltrods for en stor lækker løbegård ja så bliver katten inde.

i denne uge har han "kun" taget 100 gram på. Men han er så begyndt at vokse opad. selv hans lille hale er blevet længere. Så nu håber jeg bare på at ørerne også vokser smiley

men ellers går det stille og rolig med ham. han sover pænt længe, og går fint med i seng når vi går i seng, og vi hører ham slet ikke om natten.
han leger med stort set de fleste nu. har dog stadig et par stykker som ikke lige er til killinger.
han syntes at vores fugl er dum - for den bider
legetøj er noget af det bedste han har mødt - og han tror så at det hele er hans, og har lidt svært ved at dele

så alt i alt går det fint med Kalle

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophængning af lamper og spejl. 650 kr.
  • Samle det sidste af min jysk seng😂mangler meget lidt 720 kr.
  • Ophæng skab på lille badeværelse 400 kr.
  • Reparation af vandvarmer i kolonihave7 1.500 kr.
  • Fastmontere stik bag indbygget ovn - skal udføres af elektriker 750 kr.
  • Reparation carportlåge 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kalle gider ikke at gå ud + opdatering
  • #1   3. jan 2016 dejligt smiley

• #2   3. jan 2016 Det er da dejligt at høre at han trives, det med at gå ud, kommer nok når det bliver varmere i vejret og det dufter af sol og sommer, det er ikke unaturligt at katte fravælger udelivet når det er koldt når nu de kan blive inde, han har jo pludseligt opdaget hvor rart det kan være at være inde i varmen så hvorfor gå ud?? Næhh men når sommeren kommer og der dufter af alt muligt så bliver det nok spændende.

• #4   3. jan 2016 vi havde lige naboen på besøg i går, og han kunne godt se at Kalle var blevet større og at han trives.han var næsten ked af at han var kommet af med Kalle. men samtidigt så var der blevet meget mere ro på hans 3 katte hjemme.

det som er lidt sjovt at se, er at Batman på 13 år forsøger at lege med Kalle.

Kommentér på:
Kalle gider ikke at gå ud + opdatering

Annonce