635 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Hitte misserne Update Hitte misserne Update

Syntes lige at jeg ville give en Update på de to hitte misser som jeg fik med hjem fra dyrlægen, og de er nogle dejlige små kælepotte.. Kan slet ikke forstå at ejeren har kunnet efterlade dem, men der er et lille men, hun katten jagter mine to katte som var her i forvejen, så bliver nok nød til at finde et nyt hjem til hende.. Det er lidt træls..

Der skulle ikke være nogen som har lyst til at få sig en kat eller kender nogen som har lyst til at få sig en kat som har bedst af at bo alene?!

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Græsslåning + små klip af busk 600 kr.
  • Fræse havestykke 1.625 kr.
  • Vinduespudsning inde og ude 700 kr.
  • Sætte 2 lamper til og hænge dem op. 1.000 kr.
  • Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.
  • Rem hoppet af havetraktor 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hitte misserne Update
  • #2   16. dec 2015 Han missen er, men hun er ikke, har fået p-piller til hende ind til vi lige kommer ind i det nye år også har jeg en tid til at hun bliver neutraliseret, begge chippet og vaccineret..

• #3   16. dec 2015 Mon ikke en neutralisering vil hjælpe, indtil da, så vil jeg anbefale felliway, eller serene-UM, begge dele er gode ved sammenførimg af katte

• #4   16. dec 2015 Okay, det ved jeg ikke om det vil.. Mine ene kat har hvert fald søgt om bag sofaen og har ikke lyst til at komme ud derfra.. smiley

• #5   16. dec 2015 Ikke holdbar løsning, men måske man pt skulle holde de to nye for sig selv? I det mindste om natten, hvor man ikke kan holde øje med dem.

Og så ville jeg læse op på de produkter jeg nævner, og søge efter andres erfaringer..

Men jeg håber meget at der kommer ro på når den nye bliver neutraliseret.

For uanset at det er hammer synd at de blev smidt ud på den måde de gjorde, så skal deres tilstedeværelse i hjemmet ikke gøre at en af de katte der boede der i forvejen mistrives. Og en kat der gemmer sig under sofaen er stresset

• #6   16. dec 2015 Jeg krydser fingre for jer smiley mit dyrehjerte ville heller ikke kunne lade sådan to uskyldige misser i stikken!

• #7   16. dec 2015 Jeg benytter mig allerede af Dr. Bachs, eller hvad det hedder, og satser på at du har ret i at der kommer mere ro på når hun er blevet steriliseret.. Kigger lige på de andre produkter og håber at det hjælper, og ser om det hjælper at lukke dem ind i et andet rum om natten.. smiley

• #8   16. dec 2015 Og jeg har hammer ondt af lille mis som bare har lagt bag sofaen, har ikke set hende i dag, og så hende kun kort i går aftes..

• #9   16. dec 2015 Hvis killingen ikke spiser nok og drikker, kan den hurtigt blive meget syg smiley

• #10   17. dec 2015 Jeg ville nok sætte lidt mad til lillemis bag sofaen. Katte tåler dårligt at sulte, modsat hunde.

Fornuftigt at lukke dem hver for sig, når der ikke kan holdes øje med dem, samt lillemis så får et pusterum til at spise og drikke.

Krydser fingre

Kommentér på:
Hitte misserne Update

Annonce