{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.824 visninger | Oprettet:

Organisk kattegrus.! {{forumTopicSubject}}

Jeg overvejer at prøve økologisk/ organisk kattegrus som kan skylles ud i toilettet.?
Gerne til en købsvenlig pris, da jeg bruger en del, den ene bakke skal jeg bruge ca. 15 L og ca. 10 L til den lille, så meget gerne drøjt i brug.
Gerne for og imod af brug af økologisk/ organisk grus.
I må meget gerne sætte billede på eller henvisning til f. Eks zooplus, maxizoo m.m
Jeg handler ikke på tyske sider, da jeg aldrig har haft tysk og ikke fatter en bjældeklang af det der står.
Kom frisk med bud smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samling af IKEA seng 500 kr.
  • Opsætning tv 900 kr.
  • Samling af 5 Ikea reol elementer i BILLY serien. 1.600 kr.
  • Skift af pærer på WW UP 600 kr.
  • Vandforsyning til opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Opsætning af udendørs lamper og sensor 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Organisk kattegrus.!
  • #2   23. nov 2015 jeg er meget glad for cats mest øko plus.

• #3   23. nov 2015 Det var også mit første valg, hvis jeg skulle ha et.
    Er det nemt at fjerne efterladenskaber osv.??

• #4   23. nov 2015 jeps. det klumper godt. jeg fjerner klumper hver aften (har så også 4 bakker til 2 katte) og det virker godt her

• #5   23. nov 2015 Det klare det meste godt, jeg har kun en klage over de former jeg har brugt, den ene den som nævnes her.
    Det er ud over det hele hele tiden, jeg måtte gøre rent hver dag, da jeg brugte det, men er ellers meget for, at det kan komposteres.

• #6   23. nov 2015 Hvad mener du med ud over det hele.?

• #7   23. nov 2015 Fnuller fra gruset hang i kattenes pels og blev slæbt rundt, og ja var selv i min seng, som også skulle støvsuges dagligt.

• #8   23. nov 2015 Okey af de 4 forskellige slags grus jeg har prøvet indtil videre, der støvsuger hver dag lige meget hvad.

• #9   23. nov 2015 Ok jeg kan nøjes med kosten lige ved bakken smiley

• #10   24. nov 2015 Jeg bruger også Cats Best Øko Plus om vinteren, hvor der ikke er plads til så meget i skraldespanden. Jeg synes det griser lidt men dog mindre end Exstreme Classic og andre typer af fint sand eller bentonit. Men min kat har så heller ikke lang pels og nu har jeg kun en . Hun graver så en del men jeg synes ikke der er meget at fjerne på gulvet. De der majs produkter har jeg så aldrig prøvet. Men jeg har lige bestilt en Greenwoods Plant Fibre men da den er ikke kommet endnu så jeg ved ikke endnu hvordan det er i forhold til det andet. Det ser ud til at være lidt større stykker. Der er ikke ret mange anmeldelser af det på den danske side.

• #11   24. nov 2015 Også tilfreds Cats Best Øko Plus- bruger her smiley
    Jeg ville ikke komme tisseklumperne i toilettet - tror at det klumper og klistrer lige rigeligt.

Jeg smider de fleste klumper ud i skaldespand, men når jeg lige gider så ryger det i kompostspanden, og når jeg skifter al gruset ud ryger det også til kompost.

Det bedste ved CBØP er miljøvenligheden, og at det ikke støver ret meget, og så at det ikke vejer ret meget ift. hvor godt det suger.
    Ulempen er at det bliver slæbt rundt over alt i huset, men hvis du alligevel støvsuger hver dag.... (dét gider jeg ikke, fejer kun) .

• #12   24. nov 2015 Læste lidt beskrivelse af cats Best øko plus og der står man lige skal lad det ligge lidt og blive opløst før man skal skylle ud. Men rart at vide når man nu bor i lejlighed smiley

Kommentér på:
Organisk kattegrus.!

Annonce