Kan det virkelig passe? {{forumTopicSubject}}
Er lige kommet hjem fra dyrehandlen, skulle ha noget mad til Anton, da han jo er blevet kastreret - og så noget killinge foder til Felix... Havde håbet jeg kunne få noget der kunne dække begges behov, men der tog jeg fejl (ifølge ekspedienten)!
Normalt har jeg tørkosten til at stå fremme, kan det virkelig passe at jeg ikke kan det mere, fordi de ikke må få det samme foder?? Kan næsten ikke holde ud mine misser ikke kan spise når de vil...
Er der nogen der kender til foder man både kan bruge til killing og til en kastreret hankat på 8 mdr??
Og er der nogen der har råd til hvordan jeg så skal fodre dem... hvor mange gange osv...
Håber I forstår hvad jeg mener:)
maj 2006
Følger: 12 Følgere: 10 Katte: 2 Emner: 35 Svar: 396
mar 2006
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 1 Emner: 14 Svar: 101
maj 2006
mar 2006
Så må jeg jo se om de vil spise på kommando...HIHI:)
aug 2005
Følger: 8 Følgere: 8 Katte: 3 Emner: 23 Svar: 262
Hos os står tørfodret fremme hele tiden, så de kan spise og drikke når de vil. Men det kan også kun lade sig gøre fordi de spiser det samme foder. Vores får "Intense Hairball 34" og det er rigtig godt for deres maver (Raja er halvt Norsk Skovkat, og døjer meget med hårbolde, men ikke siden vi er gået over til Intense Hairball 34).
Er det svar på dine spørgsmål Ditte? Ellers så bare sig til *s*
maj 2006
aug 2005
Følger: 8 Følgere: 8 Katte: 3 Emner: 23 Svar: 262
(link fjernet)
De har også fået det foder der hedder Indoor 27, det er også godt. Men er som sagt skiftet over til Intense Hairball, pga for mange hårbolde.
mar 2006
Ville ønske de bar kunne få det samme, men det kan de åbenbart ikke... Så må jeg jo prøve at fodre dem 3 gange om dagen..... Synes næsten bar det er synd, men det må de jo vænne sig til, til Felix også blir kastreret og de igen kan få det samme...
Kan det virkelig passe?