{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
554 visninger | Oprettet:

Forsvundet misser {{forumTopicSubject}}

Ja, jeg ved ikke helt om det her er det rigtige sted at slå det op, men altså...

Vores kat er løbet hjemmefra i lørdags (24/10). Hun hedder Luna og hun er en lille slank gråstribet huskat på knap 1år.

Jeg ved godt at der kun er gået nogle dage, men det er højst usædvanligt at hun er ude i mere end et par timer ad gangen.

Hun bor i Bispehaven, Århus V, men hun er rigtig nysgerrig og har før kravlet ind i biler og andre steder hun ikke burde være.
Hun er en hygge mis der snakker en del og elsker at ligge i
skødet. Hvis i har set hende, eller ved hvor hun er, eller et eller andet, vil vi rigtig gerne høre fra dig!

Hun har sin kasse ude med tæpper og mad/vand.
Vi vil rigtig gerne have vores lille mis hjem igen
Hilsen Lise og Erik

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Forsvundet misser
  • #2   27. okt 2015 Sikke noget smiley da ferb forsvandt i en uge efterlyste jeg ham på facebook i den by jeg bor i. Han blev dog fundet fordi han er øremærket og en venlig sjæl gav sig tid til at taste nummeret ind på nettet og kontaktede os. Jeg håber i finder hende snart!

• #3   27. okt 2015 Hun er hjemme igen i god behold. smiley hun var blevet afleveret på internatet i århus, så der er hun blevet hentet fra i dag

• #4   27. okt 2015 Hvor havde de fundet hende?

• #5   27. okt 2015 Hun var blevet samlet op lørdag aften i Bispehaven hvor vi bor, af en kvinde der forvekslede hende med en killing og hun syntes ikke en så lille killing burde gå rundt ude om aftenen, så hun tog hende med hjem og holdt hende inde natten over. Og eftersom at jeg ikke havde set det opslag hun havde lavet på facebook samme aften, så blev hun søndag morgen afleveret på internatet i Tranbjerg.

Føler mig lidt fjollet, set i bakspejlet, for at have kaldt på hende morgen, middag og aften i 3 dage når hun slet ikke har været her i området smiley

• #6   27. okt 2015 Få hende steriliseret, øremærket og registreret så det er nemt at finde ejeren - også den eneste måde du kan bevise katten er din

• #7   28. okt 2015 Hun er steriliseret, chippet og registreret.

• #8   28. okt 2015 Det er et rigtig godt køb at få hende øremærket også. Folk tror hurtigt katte er hjemløse, og det er lettere for folk at se den har et hjem når den enten har halsbånd eller øretatovering. Det holder også mange mennesker fra at fodre dem og lukke dem ind.

Kommentér på:
Forsvundet misser

Annonce