{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
620 visninger | Oprettet:

Alder vs. vægt på killinger {{forumTopicSubject}}

Ja, nu sidder jeg jo her og tænker på hvor gamle killingerne reelt er. Vi har sat deres alder til at være henholdsvist 5 uger og 7 uger.

Luca, som vi siger er 5 uger, vejer 705 gr. Enten er hun en meget stor 5 ugers killing, eller os er hun vel nærmere 6 uger?

Nova, som vi siger er 7 uger, vejer 901 gr. Så hun er vel nærmere 8 uger? Ikke fordi det ændrer noget ved hvornår hun kommer herfra, men det ville da være rart at vide deres rigtige ca. alder smiley

Så er der nogle kloge hoveder, som har set masser af killinger og som nogenlunde ved hvor meget de skal veje? De er begge helt renlige og har begge alle mælketænderne smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Alder vs. vægt på killinger
  • #1   17. jul 2006 Det er de sikkert smiley selvom jeg ikke synes at de spiser så meget... men jeg har jo også Oliver at sammenligne med smiley

    De bliver ihvertfald behandlet som om de er 5 og 7 uger herhjemme... Sidder og læser meget om hvordan en morkat ville behandle sine unger i den alder og der er jo forskellige behov, som vi prøver så godt vi kan at opfylde smiley Kan også godt mærke at Nova ikke er så interesseret i modermælkserstatning mere.... Tørfoder er bedre... Selvom jeg ALDRIG ser hende spise hverken det ene eller det andet, må hun jo gøre det, for tørfoderet forsvinder og hun tager på smiley
    Luca sutter modermælkserstatning fra skål i sig og spiser masser af tørfoder også, så hun er nok en grovæder smiley

    Tak for hjælpen, Tina M smiley


Kommentér på:
Alder vs. vægt på killinger

Annonce