{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kan man bruge en kanin negleklipper til en killing/kat?
  • #1   14. sep 2015 hvis katten ellers har steder at kradse, så burde det ikke være nødvendigt at klippe negle på den. Det er virkelig i undtagelsestilfælde at jeg nogensinde har klippet klør på en kat.

men hvis man absolut skal, så kan en klipper til mennesker godt bruges. Jeg ved ikke hvordan en til kaniner ser ud, så den kan jeg ikke sige om kan bruges.

• #2   14. sep 2015 Sådan her ser den ud.

profilbillede
  • #3   14. sep 2015 Betina

Mine katte er indekatte og selvom de har rigtig gode kradsemuligheder, slides deres kløer ikke, som naturen kan gøre det. Derfor er det nødvendigt at klippe dem

I naturen skal kattens klør bruges til kamp og gøre skade på modstanderen. Det vil jeg gerne undgå herinde smiley

• #4   14. sep 2015 Nu har det været længe siden, jeg klippede klør på Milo og han er også indekat, men her igår, så blev det for meget for mig, han sad fast i ALT! Så de blev altså klippet, og det ligner godt du kan bruge den negleklipper til katten, den ligner lidt en til katte, og hvis du ikke kan få det til at funger så brug til mennesker som en nævner.

Ved du hvor meget og hvor til du må klippe? Ellers kan jeg lige smide et billed op af det.

• #5   14. sep 2015 Du må meget gerne sende et billede. smiley

• #6   14. sep 2015 Okay her er billedet smiley Forklaring smiley

Den røde streg er der hvor blød årene går og det er et NO-GO at klippe der.

Den gule streg er så tæt på du kan klippe uden der sker noget.

Den Lilla streg er der hvor jeg klipper når jeg klipper negle på min kat.

Det hele er selvfølgelig nemmer at se når kattens klør er lyse som på billedet, hvis de er mørke kan det være svært at se blodårene og så ville jeg nok kun klippe den absolut yderste spids af for at være sikker på jeg ikke rammer forkert.

profilbillede
Kommentér på:
Kan man bruge en kanin negleklipper til en killing/kat?

Annonce