Update på Luca {{forumTopicSubject}}
Ja, Luca er jo hos dyrlæge pt. Se evt. dette indlæg for baggrundshistorie http://www.kattegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=13013
Har lige snakket med dyrlægen, som ikke kan se nogen forbedringer.. Hun kan ikke garantere om Luca klarer det igennem natten.. Hun er så lille og svag. Det er helt utroligt så hurtigt det er gået.. Føler mig virkeligt skyldig over den vej tingene er gået...
Den eneste trøst er at Nova er helt frisk igen og leger som aldrig før. Hun tonser rundt og angriber legetøjet og bider mig i
næsen... Vi hat besluttet at hvis Luca ikke klarer den beholder ve Nova. Vi ville kun formidle dem videre hvis de kunne kome samme sted hen, da de allerede har haft et hårdt liv. Så hvis Luca ikke klarer den, skal Nova ikke skilles fra flere...
apr 2006
Følger: 37 Følgere: 35 Katte: 4 Emner: 157 Svar: 1.227
kome = komme
Stik mig en staveplade og en kop kaffe og jeg er frisk igen...
sep 2005
Følger: 42 Følgere: 40 Katte: 3 Emner: 152 Svar: 1.861
Sender dig lige et kram....
Naja
apr 2006
apr 2006
apr 2006
Tænkte på om sondemadning vile være sagen for hende?
sep 2005
Følger: 42 Følgere: 40 Katte: 3 Emner: 152 Svar: 1.861
Naja
apr 2006
Spurgte om sondemadning og de sagde at lige nu var det ikke relevant.. men hvis hun har det bedre imorgen, ville de begynde på det..
Der er ingen forbedring, men heller ingen forværring i Luca's tilstand, så det er vel okay...De har tilbudt hende hendes sutteflaske, men hun fejlsluger så det er droppet indtil videre..
De har givet hende antibiotika, sukkervand og noget andet.. Hun vidste ikke helt med B-vitamin hende jeg snakkede med, men går ud fra at dyrlægen ved hvad der er bedst for Luca... Dyrlægen ringer i nat hvis hun er forværret..
nu smutter jeg til bloddonor.. gisp hader nåle, men det er jo til en god sag...
apr 2006
Missemayer: Jeg ved godt at det var hårde odds, men jeg håber og ber til at hun klarer den Og tak for din store støtte... Dyrlægen har ikke ringet endnu, så går ud fra at hun stadig har det som før... Frygter virkeligt det opkald..
Update på Luca