{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
723 visninger | Oprettet:

Update på Luca {{forumTopicSubject}}

Ja, Luca er jo hos dyrlæge pt. Se evt. dette indlæg for baggrundshistorie http://www.kattegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=13013

Har lige snakket med dyrlægen, som ikke kan se nogen forbedringer.. Hun kan ikke garantere om Luca klarer det igennem natten.. Hun er så lille og svag. Det er helt utroligt så hurtigt det er gået.. Føler mig virkeligt skyldig over den vej tingene er gået...

Den eneste trøst er at Nova er helt frisk igen og leger som aldrig før. Hun tonser rundt og angriber legetøjet og bider mig i
næsen... Vi hat besluttet at hvis Luca ikke klarer den beholder ve Nova. Vi ville kun formidle dem videre hvis de kunne kome samme sted hen, da de allerede har haft et hårdt liv. Så hvis Luca ikke klarer den, skal Nova ikke skilles fra flere...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Update på Luca
  • #1   27. jun 2006 ve = vi

kome = komme

Stik mig en staveplade og en kop kaffe og jeg er frisk igen...

• #2   27. jun 2006 nåe lille pus.... jeg føler med dig... men det kan aldrig blive din skyld... du har gjordt det bedste du kunne....

Sender dig lige et kram....

Naja

• #3   27. jun 2006 Tina: Ja... det hele... det er husum dyreklinik der har hende og jeg stoler virkeligt på at de gør alt hvad de kan. Jeg ringer om en times tid (inden jeg tager til bloddonor) og hører hvordan de gør om natten.. der må jo være en nattevagt osv... Vil nemlig gerne holdes opdateret hele døgnet hvis det er muligt... Og hvis hun skal aflives kommer jeg og står med hende.. det er jo nok mest for min egen skyld, men har selv brug for at være hos hende... tænker på det lille myr hele tiden...

• #4   27. jun 2006 Naja: Tak for det smiley det varmer.. og det er rigtigt at jeg har gjort alt hvad jeg kunne, men jeg står stadig med følelsen af at jeg kunne have gjort mere... Det tror jeg altid man vil gøre...

• #5   27. jun 2006 Tina: Kommer de så hver anden time? der skal hun jo have mad.. hmm... ringer til dem og får det opklaret smiley ellers tænker jeg bare på det hele tiden...

Tænkte på om sondemadning vile være sagen for hende?

• #6   27. jun 2006 Det er ikke din skyld søde...... du kunne ikke have gjodt mere... hun er i gode hænder hos dr. dyr.... men kan godt forstå at du er lidt tænksom...

Naja

• #7   27. jun 2006 Har lige ringet og de siger at Dyrlægen, når der er syge dyr på klinikken, kommer ned og tjekker dem flere gange i løbet af natten.
    Spurgte om sondemadning og de sagde at lige nu var det ikke relevant.. men hvis hun har det bedre imorgen, ville de begynde på det..
    Der er ingen forbedring, men heller ingen forværring i Luca's tilstand, så det er vel okay...De har tilbudt hende hendes sutteflaske, men hun fejlsluger så det er droppet indtil videre..
    De har givet hende antibiotika, sukkervand og noget andet.. Hun vidste ikke helt med B-vitamin hende jeg snakkede med, men går ud fra at dyrlægen ved hvad der er bedst for Luca... Dyrlægen ringer i nat hvis hun er forværret..

nu smutter jeg til bloddonor.. gisp hader nåle, men det er jo til en god sag...

• #8   27. jun 2006 Sarabimor: Nej, jeg fik ikke opklaret om det var ormekuren.. det kunne de ikke svare på... De mener at det er den, og at hun reagerer kraftigt på den. Dyrlægen sagde at der var nogle katte der ikke tålte ormekuren så godt, og hvis hun ikke havde det bedste immunforsvar i forvejen kunne dette jo ske...

Missemayer: Jeg ved godt at det var hårde odds, men jeg håber og ber til at hun klarer den smiley Og tak for din store støtte... Dyrlægen har ikke ringet endnu, så går ud fra at hun stadig har det som før... Frygter virkeligt det opkald..

Kommentér på:
Update på Luca

Annonce