{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.111 visninger | Oprettet:

2 nye medlemmer i min lille familie *krise* {{forumTopicSubject}}

Hej KG'er smiley

Efter jeg blev skilt og flyttet for mig selv. Fik jeg en skøn killing hjem, det skulle være en hunkilling, men efter tjek op, blev det en lille dreng så han kom til at hedde Panter istedet for Frida:)
Nu har jeg så fået et søskendepar hjem, og den ene er ret strid. Hende og Panter slås en hel del til tider.. Andre tidspunkter kan de hygge, og lege fint..
Er det noget der går over at de slås engang imellem ?
Panter er 1 mdr. ældre end de to søskende. Den sidste pige er meget forsigtig, og holder sig mest til hendes søster.

Det første billede er af Panter ( den sorte ) og den stride pige som kaldes Fru Olsen

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  2 nye medlemmer i min lille familie *krise*
  • #1   3. aug 2015 Den sidste lille pige, som er søster til fru olsen smiley Men hun har endnu ikke noget navn smiley

profilbillede
  • #2   3. aug 2015 Hvor længe har du haft de nye piger?

Hvis de er kommet inden for de sidste par uger, vil jeg sige, at alt er normalt.

Og hvor længe har du haft drengen, og hvor godt er han faldet til?

Du skal endelig huske et par ting:

De skal alle neutraliseres, det giver ro på hormonerne.

Du skal fodre flere steder, så man ikke bliver en kamp om resurser.

3 katte betyder 3 kattebakker, så du ikke risikere, at nogle af dem bliver urenlige, fordi de ikke vil dele bakke.

Udfaldet af sammenføringen kan blive i 2 retninger, at de bare acceptere hinanden.

Eller at de bliver rigtige venner, som sover sammen og vasker hinanden.

Jeg har prøvet begge dele.

• #4   3. aug 2015 Hvor længe har du haft de nye piger? Dem har jeg haft i 4 dage smiley

Hvis de er kommet inden for de sidste par uger, vil jeg sige, at alt er normalt.

Og hvor længe har du haft drengen, og hvor godt er han faldet til? Panter har jeg haft i en mdr smiley

Jeg har 9 skåle med foder og 4 skåle med vand stående omkring. Samt 3 bakker smiley At de to bakker så ikke bliver brugt af dem, men det kommer nok smiley

Altså de kan godt være søde ved hinanden, vaske og putte.. Men pludseligt bliver de bare uvenner smiley

De skal selvf. alle 3 neutralisreres smiley

• #5   3. aug 2015 Panter er faldet utroligt godt til.. Han var sky og en lille bange pus der hvor han var før.. Men her er han utrolig kærlig, kontaktsøgende, udadvendt og en glad dreng smiley

• #6   3. aug 2015 Tålmodighed, tålmodighed og mere tålmodighed. Ingen bliver venner på 4 dage.

• #8   3. aug 2015 Jamen når de kan sove sammen og bære venner på nogle tidspunkter, så er alt jo godt og normalt, alle katte slås og leger vildt fra tid til anden, selv katte der har boet sammen i flere år, det gør menneske jo også..

Lige med dine skal du også regne med at de også skal finde ud af indbyrdes hvem der skal bestemme mest, og den diskution kan de tage flere gange gennem årene, så de opfører sig helt normalt, lad dem slås og have uenigheder, lad være med at blande dig, du skal også være obs på at noget af uenigheden kan være det faktum at drenge og piger leger lidt forskelligt, piger vil gerne lege tagfat og drenge vil gerne lege bryde kampe, og når man ikke er enig om legen så bliver man uvenner.

Så læge det ikke fyger med store pelstotter og blod så tag det helt roligt, det lyder også til de stadig er killinger, så måske du også tolker deres voldsomme leg som at de er sure på hinanden, når killinger leger og prøver kræfter på hinanden så kan det godt se ud som om de ikke kan lide hinanden både med lyd og signaler, men i virkeligheden prøver de blot kræfter med hinanden.

• #9   3. aug 2015 Ja men så gør du alt du kan, og der skal bare tid til smiley

• #10   3. aug 2015 umiddelbart tror jeg ikke at de slås rigtigt
    de leger. de er i den alder hvor man "træner" slåskampe. det er helt normalt.

det er især fordi de allerede sover sammen at jeg ikke tror at de slås for alvor. For så havde de ikke ville være i nærheden af den anden

Og 4 dage er pænt når de er i den alder. de fleste killinger "falder" bare ind og leger med dem som der er.
    prøv at se på internatter hvor kattene går løs. her er det meget tydeligt at se hvor hurtigt killinger faktisk finder nogen at lege med. Og især når det kommer til deres "slåskampe" så kan det være vildt at se på, men de er bare bedste venner.
    har selv arbejdet for kv i mange år, og hos os gik alle kattene frit fra kl 9 til kl 17 hver dag. så når der var 20-30 killinger på samme tid, så gik det (meget) vildt til. de hyggede sig bare. men sjovt at se hvordan de finder sammen med nogle i sammen alder eller med nogle med samme temperman. der er bare killinger som har krudt i ... og de finder tit sammen med andre med krudt det sted...

• #11   4. aug 2015 Det kan godt være at de bare leger, men hun lyder bare så sur når de gør det smiley Igår opdagede jeg dem vaske hinanden smiley

• #12   4. aug 2015 smiley bare giv tid, de er ved at være der og de fortæller jo bare hvad de vil finde sig i og hvad de ikke vil fonde sig i, jeg syntes det lyder positivt.

Kommentér på:
2 nye medlemmer i min lille familie *krise*

Annonce