1.076 visninger
|
Oprettet:
Anskafning af kat. {{forumTopicSubject}}
Hej alle.
Min kæreste og jeg har sat og snakket om, at vi snart vil have undersøgt om vi kan få en kat.
MEN! Da vi bor i lejlighed, og har en aftale med vores udlejer om at vores soveværelse skal renoveres, ville I så ikke også mene, at det ville være det bedste at vente til at det er ordnet, så den ikke skal ind i et hjem hvor der lige pludselig vil være meget larm fra håndværkere?
Vi ved endnu ikke hvornår istandsættelsen kan gå i gang, da vi ikke har hørt fra vores udlejer.
Håber at hører fra jer.
dec 2012
Følger: 21 Følgere: 229 Katte: 2 Emner: 77 Svar: 2.873
aug 2012
Følger: 13 Følgere: 3 Katte: 2 Emner: 6 Svar: 32
dec 2012
Følger: 21 Følgere: 229 Katte: 2 Emner: 77 Svar: 2.873
Og det er jo ikke til at vide på forhånd
aug 2012
aug 2012
Hellere tænke på hvad der er bedst for den, end hvad der ville være bedst for os!
Men tak for jeres svar
jul 2015
Følger: 1 Svar: 2
Jeg ville også vente. Katte har brug for ro til at finde sig til rette et nyt sted. Når du så er klar kan du jo kigge forbi www.dyreformidlingen.dk hvor der altid er nogle skønne katte til salg
aug 2012
Tak for din kommentar.
Vi har også valgt at vil vente. vi vil idag kontakte vores udlejer for at hører hvornår renoveringen kan gå i gang.
Vi har tænkt os at vil have en kat fra internat. Det virker, for os, som den bedste mulighed.
aug 2012
Det varmer om mit hjerte at få det at vide!
Alt er faktisk næsten klart, vi mangler bare udlejer kommer i gang så vi kan nå så langt at kigge efter en baby til vores hjem
Anskafning af kat.