Kattemor slikker/bider killing til blods {{forumTopicSubject}}
Hjælp!! Er der nogle kloge kattefolk der ved hvorfor min hunkat ( siameser ) bider sine killinger til blods bag ørerne??? Hun slikker og skiftevis bider når hun rengører dem. Det er hendes andet kuld og hun gjorde det også ved det første. Jeg ved godt siameseren er hysterisk renlig, meeen synes godt nok det er noget ekstremt. Har nogle prøvet det selv og hvordan stopper man det??? Ved sidste kuld begyndte jeg at smøre "gå væk kat" bag ørerne på dem, men synes ik det er en holdbar løsning. Det sidste kuld var omkring 2 mdr inden hun gjorde det ved dem, og gik rundt overalt med det bag ørerne. De her er kun 2 uger og bryder mig ikke om at de ligger indespærret i den lugt. ( de ligger i et skab ) håber nogle kan hjælpe. På forhånd tak.
dec 2004
Følger: 242 Følgere: 200 Katte: 17 Emner: 69 Svar: 3.126
nov 2008
Følger: 53 Følgere: 67 Katte: 2 Emner: 180 Svar: 8.020
Det er livstruende får killingen sår der udgør mere end 10% - så give killingerne halskrave på.
det plejer at holde op når killingerne får større selvværd
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 61 Katte: 4 Emner: 73 Svar: 9.105
Jeg har haft en killing, som var eneste i kuldet der fik den tur, og broren fulgte med og var lige så hård ved ham.
Birk var så forbidt, at opdrætteren ikke så anden løsning end, at han kun var sammen med mor og søskende når hun var hjemme, han var en nervøs og sær kat, og idag ville jeg have sagt nej til en killing som ham, selv om jeg elskede ham de 9 år vi fik sammen
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 61 Katte: 4 Emner: 73 Svar: 9.105
jun 2011
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
dec 2004
Følger: 242 Følgere: 200 Katte: 17 Emner: 69 Svar: 3.126
Kattemor slikker/bider killing til blods