4.238 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 28 Svar

Katte bryst vort Katte bryst vort

Hjælpe

Jeg har to katte Der virker som om de har en slags lille Indlæg under alle brystvorter ved ikke hvordan jeg ellers skal sig det ved godt de ikke har indlæg som det føles sådan og de har ikk3 ondt jeg få rør og sådan tage på det
Kan det være brystbetændelse eller nogle har en ide

De er lige bilvet sterilisering den 13/05/2015

Jeg har prøvet og tage billeder men ser ikke så tydelig ud ,

Jeg har en tid hos dyrlæge i morgen ,

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering og installation af opvaskemaskinen 650 kr.
  • Flytning af stikkontakt - 15min 500 kr.
  • Hjælp til at samle en BRIMNES seng fra ikea 750 kr.
  • Help with bicycle gears that are slipping 210 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 800 kr.
  • Sætte spejl og hylde op 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Katte bryst vort
  • #1   1. jun 2015 1

profilbillede
  • #2   1. jun 2015 2

profilbillede
  • #3   1. jun 2015 3

profilbillede
  • #4   1. jun 2015 Hvis det var betændelse ville det typisk være varmt når du putter din hånd hen over. Og lige sådan ud fra disse billeder så syntes jeg ikke det ligner betændelse.

Men måske noget begynde Feline mammary hyperplasia, og det kan ende med noget skidt noget hvis der ikke bliver grebet ind.

• #7   1. jun 2015 Oka tak mange tak jeg er glad for jeg skal til dyrlæge i morgen

• #8   1. jun 2015 Hva kan man gør ved det , ???

• #9   1. jun 2015 Er ikke så meget inde i hvad denne lidelse kræver, men har en bekendt som lige har været hele turen igennem med hendes kat. Som fik konstateret dette dyrlægen havde kun set to tilfælde i hendes tid som dyrlæge. Og da dette blev opdaget utroligt tidligt. Man kunne kun meget svagt mærke hævelser ved brysterne så kunne det behandles med noget medicin men hvis det igen bryder ud ville dyrlægen anbefale at man faktisk fjerner kattens brystvæv.

• #10   1. jun 2015 Oka , tak jeg er så urolig

• #11   1. jun 2015 Min hunkat har det, og der er forskellige behandlingsmuligheder. Men vi opdagede det meget tidligt, og det er kommet tilbage en gang efter et år. Men her har det virket at give Galastop - selvom det er til pseudodrægtighed, men det får åbenbart styr på hormonerne. En sterilisering skulle dog gerne kunne have taget det, men ja, det blivet spændende at høre hvad dyrlægen siger.

• #12   1. jun 2015 ja det er men jeg er så urolig fordi jeg har to hun på billede og en anden men hun ville ikke gå med til og bilve taget billede af , men må de kom ud vis de har det og og hva må de og alt sådan noget tænker jeg på , jeg har 4andre katte , jeg tænker nok bare for meget men i morgen ved jeg mere smiley

• #13   1. jun 2015 Altså det kan ikke smitte, da det kommer fra hormonerne, og jeg kan ikke se et problem i at de skulle komme ud. Dog vil jeg sige, at hvis du skal have dem til dyrlæge i morgen, ville jeg beholde dem inde, så du er sikker på at du kan finde dem smiley krydser fingre for, at det kan ordnes let!

• #14   1. jun 2015 de kommer ikke ude før i morgen de andre katte men det er bare mere det hun på billede hun vil ude når hun kan men hun har ikke været ude i 3-4 uger nu , mange tak ,

• #15   1. jun 2015 De to katte er de i familie? (har de det begge, det her med hævede bryster)

• #16   1. jun 2015 Nej de er ikke i famille og ja har de men den anden som jeg ikke har billede så ikke så meget som hende på billede

• #17   1. jun 2015 Er det noget som kan være i famille fordi har en søster til en af dem og hun har ikke noget og hun har ikke været i løbe tid og de gik piller i 1-2 mdr ca

• #18   1. jun 2015 Som sagt jeg har ikke sat mig ind i lidensen, og derfor jeg var nys efter om de to var i familie - for det kan vel være arveligt som alt muligt andet ?

Og hvad jeg kan læse mig frem til er det netop noget som først viser sig når katten begynder at komme i løb da det jo er der hormonerne skifter og der så går koks i det hele. Så personligt når du har været ved dyrlægen i morgen og hvis det er Feline mammary hyperplasia og datterne til en af disse ikke er fikset ville jeg se at få det gjort for at undgå hun udvikler det.

• #19   1. jun 2015 De er alle sterilisering , nusseplet er på billede og er lige bilvet 1 år13/05/2015 og batmus er den anden og lige bilvet 1 år 23/05/2015 og mimimus er lige bilvet 1 23/05/2015 år og er søster til batmus , og men mimimus har ikke noget og hun kommet eller ikke i løbe tid og de bilvet sterilisering den 13/05/2015 men de har alle 3 har fået p-piller i 1-2 mdr og nusseplet har været i løbetid en gang og batmus har været i løbetid 2 gange før de fik p-piller ,

• #21   1. jun 2015 Det er en mdr siden de har fået p-piller ,

• #23   1. jun 2015 De er to af dem som har det og den som ikke har det er i familie med en af dem som har det , men skal til dyrlæge i morgen ,

• #25   1. jun 2015 Ja , håber det bedst og må se om i morgen hva der kommer til og sket

• #26   2. jun 2015 Så har jeg været hos dyrlæge , en af de to har ikke noget kun hævelse og den anden mener dyrlæge at hun har meget hævelse og hun har ikke feber og jeg skulle holde øjne med hende

profilbillede
  • #27   2. jun 2015 Forstår ikke din dyrlægen, der konstaterer at din ene kat har meget hævelse men ingen feber. Og at du blot skal holde øje med hende. Er der overhoved ikke taget nogle prøver? Jeg ville ikke tage mig til tåls med den kommentar der. For det kan altså stadig være Feline mammary hyperplasia som ikke giver feber i starten det er først når det bliver så slemt at de sprækker og går betændelse i.

Men alt held og lykke med misser, så håber jeg at der ikke er noget der udvikler sig til noget meget grimt mens du holder øje - men er stadig uforstående over for der ikke blev lavet blodprøver for at se om det så i det mindste er betændelse hun har eller koks i hormoner.

• #28   2. jun 2015 Det er fordi hun har haft åben sår men hun mente ikke det kunne være det fordi hun er bilvet sterilisering så derfor skulle jeg lige vente lidt , hun rør og mærket og sådan , og det var hende som sterilisering så tror også hun gå efter det måske ,

• #29   2. jun 2015 Så må vi håbe hun har ret, og så må tiden jo vise hvad det ender med. Lykke til

• #30   2. jun 2015 Takker , ja håber jeg også ,

• #31   19. jun 2015 Jeg vil lige gide en opdatering, de brystvorter er tæt på og være normalt på nusseplet igen smiley :) smiley

• #32   19. jun 2015 Det var dejligt smiley

• #33   19. jun 2015 Ja men batmus er det som før , og det var/er kun meget lidt ved hende , men jeg holder øjne med det ,

Kommentér på:
Katte bryst vort

Annonce