1.746 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Øjne problemer Øjne problemer

Hej...
Har opdaget min kat er en smule rød omkring det ene øje,nogle som har erfaring inden for dette område??
Skal jeg være bekymret nu når hun er en smule hævet og rød eller kan hun bare have fået et "sæbeøje" ligesom os eller kan der være noget helt andet??

Har taget et billede, men det er ikke så godt, for hun synes ikke lige, at jeg skulle tage et billede af hende nu (;

Men håber nogle måske kan hjælpe med om jeg kan gøre noget så hendes øje ikke er rødt og hævet (:

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering og installation af opvaskemaskinen 650 kr.
  • Flytning af stikkontakt - 15min 500 kr.
  • Hjælp til at samle en BRIMNES seng fra ikea 750 kr.
  • Help with bicycle gears that are slipping 210 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 800 kr.
  • Sætte spejl og hylde op 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Øjne problemer
  • #1   25. maj 2015 Det er svært at sige, hun kan nemt have slået det og det ikke er noget særligt, men jeg må indrømme at nå det har noget med øjne at gøre så er jeg lidt pylleret så jeg vil sige at hvis det stadig ser sådan ud i morgen så ville jeg snakke med dyrlægen..

• #2   25. maj 2015 Tak for svaret - Jeg må vente og se til i morgen og håbe på, at det er blevet bedre... Hun er utrolig rød i øjenkanten men det gør ikke ondt på hende, for jeg må gerne røre ved det og tjekke efter (:

• #3   25. maj 2015 Jeg ville helt klart tage den til dyrlæge, netop fordi du ikke kender grunden.

Jeg har haft en som startede med, at ligne din, det viste sig at være allergi, sandsynligheden for, at din har allergi er ikke stor, men det kan være så mange ting, og kun en dyrlæge kan finde den rigtige løsning,,,, måske kan han heller ikke smiley men så er det prøvet.

• #4   25. maj 2015 Det ser lidt forkert ud og når det er øjne, så er det et speciale for sig.
    Snak med dyrlægen i morgen, måske vil h*n henvise dig til en dyrlæge med speciale i øjensygdomme.
    God bedring smiley

• #5   26. maj 2015 Tak for alle svarene! (:

Øjet har det fint i dag, det er hverken rødt eller hævet, så tror jeg udskyder dyrlægen smiley

Kommentér på:
Øjne problemer

Annonce